ساری-فرمانده سپاه کربلا و رئیس هیات کشتی بسیج استان به مناسبت پیروزی‌های غرورآفرین کشتی گیران مازندرانی در جام جهانی کشتی نروژ پیام تبریک صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۸۱۰۰۶
|
۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

پیام تبریک فرمانده سپاه کربلا به پهلوانان افتخارآفرین کشتی

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و رئیس هیات کشتی بسیج استان به مناسبت پیروزی‌های غرورآفرین کشتی گیران مازندرانی در جام جهانی کشتی نروژ پیام تبریک صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی غرور آفرین و افتخار آمیز کشتی گیران مازندرانی در مسابقات کشتی آزاد جهانی نروژ نشانی از غیرت و جوانمردی این پهلوان‌های عزیز است که بار دیگر عزم راسخ ملت بزرگ ایران را در آوردگاه جهانی به رخ دنیا کشیدند و جهانیان مبهوت قدرت ایمان و اراده آن‌ها شدند.

قهرمانان کشتی، اسطوره اخلاق هستند که توانستند، با توکل بر خدای متعال، اقتدا به اول پهلوان عالم امیرالمومنین علی (علیه السلام) و با تلاش‌های مستمر، جهانیان را متحیر منش پهلوانی خود کنند و با شاد کردن دل یک ملت و تزریق پیام ایستادگی، روحیه امید و نشاط به جامعه، پرچم عزت ایران اسلامی را برفراز بلندترین قله‌های غیرت و مردانگی به اهتزاز دربیاورند.

درخشش پهلوانان جوان مازندرانی بر تارک میادین بین المللی نمایانگر آن است که هرجا به جوانان غیور و با ایمان اعتماد شد، پیروزی‌های بزرگ و مقتدرانه‌ای نصیب ملت و کشور عزیزمان شده و عزت و سربلندی را برای مردم به ارمغان آورده است.

اینجانب صمیمانه به مردم عزیز ایران، مردم پهلوان پرور مازندران و به ویژه مردم قهرمان پرور جویبار، پایتخت کشتی جهان، پیروزی مقتدرانه و مدال طلای حسن یزدانی و کامران قاسم پور و قهرمانی امیر حسین زارع کشتی گیر دلاور شهر هزار سنگر آمل و همچنین دیگر مدال آوران مازندرانی را در مسابقات جهانی کشتی آزاد تبریک عرض کرده و ازخدای متعال تداوم موفقیت‌های جوانان با اخلاص کشتی گیر را در تمامی عرصه‌های بین المللی خواستارم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها