مسئول حوزه مقاومت مهدیه جوکار شهرستان ملایر خبر داد
ملایر-مسئول حوزه مقاومت مهدیه جوکار از برگزاری دو اردوی جهادی در قالب ویزیت رایگان توسط پزشک جهادی، توزیع بسته معیشتی و ماسک در مناطق محروم توسط گروه جهادی شهید «ابراهیم هادی» خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۱۰۷۱
|
۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲

اجرای ۲ اردوی جهادی به مناسبت هفته دفاع مقدس در جوکارراضیه گرجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس یادآور نقش بی‌بدیل زنان و مردانی است که در عرصه‌های مختلف ایثار کردند.

وی افزود: نقش زنان در این ۸ سال هم در پشت جبهه و هم در خط مقدم بسیار چشمگیر بوده است، چراکه با الگوگیری از حضرت زینب(س) همسران و فرزندان خود را راهی جبهه کردند تا ما مقتدر بمانیم.

مسئول حوزه مقاومت مهدیه جوکار با اشاره به برنامه‌های شاخص برگزار شده به مناسبت هفته دفاع مقدس عنوان کرد: به مناسبت این ایام با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یادواره شهدای بخش جوکار برگزار شد و دو اردوی جهادی در قالب ویزیت رایگان توسط پزشک جهادی، توزیع بسته معیشتی و ماسک در مناطق محروم توسط گروه جهادی شهید «ابراهیم هادی» صورت گرفت.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌ها و برنامه‌های خواهران بسیج در بخش جوکار گفت: حوزه بسیج خواهران و پایگاه‌های تابعه آن با اجرای بیش از ۲۰ مورد برنامه یاد و خاطره هفته دفاع مقدس را گرامی داشتند.

گرجی افزود: غباروبی گلزار شهدا، تقدیر و تجلیل از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، حضور راویان دفاع مقدس بین بسیجیان و روایتگری از جمله این برنامه‌ها بوده است.

وی با اشاره به حفظ و نشر آثار دفاع مقدس عنوان کرد: به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی، کتاب «پایی که جا ماند» نیز توسط بسیجیان در کتابخانه روستای حسین آباد شاملو جمع خوانی و این کتاب به جوانه‌های صالحین معرفی شد.

مسئول حوزه مقاومت مهدیه جوکار در پایان با اشاره به شعار امسال هفته دفاع مقدس عنوان کرد: شعار امسال هفته دفاع مقدس «ما مقتدریم» بود که این اقتدار خود را مدیون خون شهدا و همچنین رهبری عزیزمان می‌دانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات