خبرهای داغ:
مسئول بسیج مهندسین سپاه ناحیه نهاوند خبر داد
نهاوند-مسئول بسیج مهندسین سپاه ناحیه نهاوند گفت: اردوی جهادی دامپزشکی یک روزه با محوریت محرومیت‌زدایی برای روستاهایی که دام کمی دارند و توانایی رسیدگی به بیماری آنها را ندارند در روستاهای خزل نهاوند برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۸۲۶۴
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵

برگزاری اردوی جهادی دامپزشکی در روستاهای خزل نهاوندسرهنگ ابراهیم دکامین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با اشاره به برگزاری اردوی جهادی تخصصی اظهار داشت: بسیج مهندسین شهرستان نهاوند در هر فصل اقدام به برگزاری چندین دوره اردوی جهادی با حضور مهندسین و متخصصین و به خصوص دامپزشکان می‌کند و با حضور در مناطق محروم اقدام به خدمت‌رسانی می‌کند.

وی افزود: اردوی جهادی دامپزشکی یک روزه با محوریت محرومیت‌زدایی برای روستاهایی که دام کمی دارند و توانایی رسیدگی به بیماری آنها را ندارند در روستاهای خزل نهاوند برگزار شد .

مسئول بسیج مهندسین سپاه ناحیه نهاوند ادامه داد: این اردو از ساعت ۸ صبح شروع و تا ساعت ۱۸ ادامه داشت و تعداد ۱۷۰ رأس گوسفند معاینه شد ‌و سه راس گوسفند هم در این اردو عمل جراحی شدند.

وی افزود: معاینه تعداد ۶۰ رأس گوسفند نیز با دستگاه سونوگرافی انجام شد که تعداد ۴۰ رأس آنها آبستن بودند و شناسایی شدند و با تجویز دکتر دارو های مورد نیاز نسخه شد.

دکامین با اشاره به تقویت روحیه جهادی و استمرار این حرکت افزود: اردوهای جهادی کشاورزی و دامپزشکی به صورت فصلی در هر ماه برای مردم محروم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات