خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد خبر داد

اجرای ۱۳۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در اسدآباد

اسدآباد-فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد از اجرای ۱۳۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۴۶۶۱
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰

اجرای ۱۳۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در اسدآبادسرهنگ امیدعلی الیاسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان و جانبازان و ملت ایران اسلامی است که در جنگ تحمیلی ۸ ساله اجازه تصرف یک وجب از خاک میهن اسلامی را به دشمنان انقلاب شکوهمند اسلامی ندادند.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته دفاع مقدس گفت: به مناسبت گرامیداشت این ایام ۱۳۰ عنوان برنامه تسط سپاه ناحیه و بسیج در سطح شهرستان اسدباد برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد ابراز داشت: از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده می‌توان به دیدار با امام جمعه شهرستان، برگزاری یادواره شهدا، سرکشی از خانواده شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس و اجرای مسابقات علمی، فرهنگی و ورزشی اشاره کرد.

وی تصریح کرد: برگزاری کوهپیمایی، غبارروبی گلزار شهدا، اردوی جهادی پزشکی، سخنرانی قبل از خطبه‌ها و .‌.. نیز از دیگر برنامه‌های این هفته است.

الیاسی گفت: مردمان انقلابی و ولایت‌مدار دیار سیدجمال نقش بی‌بدیلی در دفاع مقدس داشتند و  تقدیم ۴۰۳ شهید، یک هزار جانباز و ۴۴ آزاده از افتخارات شهرستان اسدآباد در دفاع از کیان انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات