خبرهای داغ:
کبودراهنگ -فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: در دوران دفاع مقدس توانایی‌های ما بروز و ظهور کرد و ایران اسلامی با تجهیزات و امکانات کم وارد جنگ با عراق شد، اما ما توانسیم در برابر آن‌ها بایستیم.
کد خبر: ۹۳۷۴۵۰۹
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
توانایی‌های ما در دوران دفاع مقدس بروز و ظهور کرد/ اجرای ۱۱۰ برنامه طی هفته دفاع مقدسبه گزارش خبرگزاری بسیج، حسین سوری در نشست خبری با اصحاب رسانه  که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: ما به واسطه خودباوری و توانمندی رزمندگان توانستیم مشکلات را بیش از پیش پشت سر گذاشته و بر دشمنان فائق آئیم.

وی عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس توانایی‌های ما بروز و ظهور کرد و ایران اسلامی با تجهیزات و امکانات کم وارد جنگ با عراق شد هرچند چندین کشور پشت کشور عراق ایستاده بودند، اما ما توانسیم در برابر آن‌ها بایستیم.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ افزود: سه مولفه همیشه پیروزی قاطع برای ما داشته است یکی از آن‌ها تلاش جهادی است که رزمندگان ما در زمان جنگ داشتند و دوم اینکه پیرو، ولی فقیه باشیم که رزمندگان ما متکی به همین اصل بودند و سوم کار برای رضای خدا بود.

وی اضافه کرد: هدف از بزرگداشت دفاع مقدس زنده نگه داشتن روح خودباوری و دفاع مقدس در جامعه است و به همین مناسبت برنامه‌هایی در این ایام اجرا می‌شود.

سوری تصریح کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از ۱۱۰ برنامه توسط سپاه و بسیج در سطح شهرستان کبودراهنگ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده گفت: اهم برنامه‌های این هفته در شهرستان برگزاری رژه خودرویی، تجلیل از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس، دیدار مسئولین با امام جمعه شهرستان، غبارروبی مزار مطهر شهدا، حضور در نماز جمعه و برگزاری میقات صالحین است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ نواختن زنگ مقاومت در مدارس، افتتاح سالن واکسیناسیون، سرکشی از خانواده شهدا، پیاده‌روی، اجرای سرود خیابانی، دیدار با مدافعین سلامت و تجلیل از فعالین طرح شهید سلیمانی، توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی و... را نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی طی هفته دفاع مقدس در شهرستان کبودراهنگ عنوان کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات