خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحيه تویسرکان خبر داد

اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در تویسرکان

تویسرکان - فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در شهرستان تویسرکان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۴۵۱۳
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در تویسرکانبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ کامران کریمی در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد امام راحل و شهدا اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان و استکبار به فکر یک فتنه عظیمی برای ایران اسلامی افتاد چراکه امام راحل یک رهبر مبارز و ظلم ستیز بود.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) روحیه مبارزه با استکبار داشت و در میان قلب آحاد ملت جا گرفته بود، افزود: ایشان دست از مبارزه بر نمی‌داشت و حاضر نبود که تسلیم شود و به آمریکا و ایادی آن باج بدهد و از سوی دیگر با پیروزی انقلاب اسلامی ایران کشور‌های دیگر به تأسی از مردم ایران علیه استکبار جهانی قیام می‌کردند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان ابراز داشت: با توجه به این موارد دشمن به فکر این فتنه بزرگ افتاد و از بین کشور‌های همسایه سراغ کشور عراق و صدام رفتند که خلق و خوی درندگی و وحشیگری و زیاده‌خواهی داشت و در ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ صدام دستور لشکرکشی و تهاجم به ایران را صادر کرد و در اتاق فرماندهی خود نظاره‌گر اینکه ایران اسلامی را بعد از مدتی مغلوب کند و به شکست وا دارد.

وی ادامه داد: در آن زمان امام (ره) دستور جهاد و مقابله را صادر کرد و آحاد ملت ایران از ارتش، سپاه و بسیج بخ مقابله با رژیم بعثی پرداختند که به لطف خدا و با رشادت رزمندگان یک وجب از خاک کشورمان به دشمن واگذار نشد.

کریمی با تأکید بر گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: در ۸ سال جنگ تحمیلی کشور ما مورد هجمه و بمباران قرار گرفت و تمام این تهاجمات را ملت ما تحمل و در مقابل دشمن مقاومت کرد.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس انقلاب اسلامی تازه پا گرفته بود و امکانات ما کم بود، افزود: ملت ایران با خودباوری و هدایت رهبری و پشتیبانی از ولایت توانستند بر دشمن پیروز شوند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در شهرستان تویسرکان گفت: از جمله برنامه‌های شاخص اجرایی در این هفته برگزاری کنگره شهدای تویسرکان، تهیه و توزیع ۲ هزار بسته مومنانه و خاطره‌گویی راویان در مدارس و دانشگاه‌ها و در برنامه شاد، سرکشی از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، دیدار با امام جمعه و شرکت در نماز جمعه و ... است.

* دفاع مقدس برگ زرینی از کتاب پر افتخار نظام  جمهوری  اسلامی ایران

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان نیز در ادامه ابراز داشت: انتقال پیام از خود پیام مهم‌تر است چراکه پیام به یک زمان محدود می‌شود، اما انتقال پیام عبرت برای آیندگان است.

حجت‌الاسلام علی دانیالی گفت: دفاع مقدس برگ زرینی از کتاب پر افتخار نظام  جمهوری  اسلامی ایران است.

وی عنوان کرد: در دویست سال اخیر هر کشوری که به ایران حمله می‌کرد آن کشور مهاجم پیروز می‌شد به جز دوران دفاع مقدس که ایران با فداکاری و جان نثاری و عشق به شهادت و حرکت در مسیر راه امام حسین (ع) یک وجب از خاک کشورمان را به دشمن واگذر نکرد و پیروز  میدان جنگ شد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان اضافه کرد: این پیام را شما خبرنگاران باید به آیندگان و نسل جدید برسانید که درس عبرت برای آن‌ها باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار