خبرهای داغ:

آخرین خبر‌ها از تزریق واکسن کرونا در خوزستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ضمن تشریح آخرین وضعیت تزریق واکسن کرونا در خوزستان از تزریق بیش از سه میلیون دز واکسن در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۱۱۸۳
|
۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آغاز واکسیناسیون کرونا تا کنون، سه میلیون و ۱۲ هزار و ۷۶۸ دز واکسن برای گروه‌های مختلف در خوزستان تزریق شده است.

وی افزود: از این میزان واکسن تزریق شده ۵۹.۲ درصد مرحله اول و ۲۹.۹ درصد از افراد بالای ۱۸ سال مرحله دوم را دریافت کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در گروه سنی ۱۲ تا ۱۷ سال نیز شاهد پیشرفت واکسیناسیون ۲۰.۹ درصدی دز اول و ۰.۳ درصدی در دریافت دز دوم هستیم.

فرهاد ابول نژادیان درخصوص رتبه بندی میزان تزریق واکسن کرونا در خوزستان تصریح کرد: شهرستان بهبهان با تزریق ۱۸۶ هزار و ۱۹۱ دز در جایگاه اول و شهرستان شادگان با ۲۹ هزار و ۱۰۲ دز در جایگاه آخر قرار دارد.

وی با بیان اینکه به واردات واکسن کرونا به کشور و کافی بودن موجودی واکسن در استان خوزستان اشاره و بیان کرد: کمبودی در این زمینه وجود ندارد، بنابراین از شهروندان، دانش آموزان و دانشجویان خواهشمندیم با اقدام به موقع نسبت تزریق واکسن، ما را در مهار این بیماری منحوس و سهولت در مدیریت پیک احتمالی بعدی یاری کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها