خبرهای داغ:
به همت روابط عمومی سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز؛

برگزاری كارگاه آموزش خبرنگاری حوزه های سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز

شمسینی گفت: کارگاه خبرنگاری باحضور خبرنگاران حوزه های سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۱۲۰۹
|
۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسج قزوین، به همت مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز،کارگاه خبرنگاری باحضور خبرنگاران حوزه های سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز برگزار شد.

علی شمسینی مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز در حاشیه برگزاری این کارگاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: این کارگاه با هدف توجیه و آموزش مقدماتی خبرنگاران افتخاری بسیج در حوزه خبر و خبر نویسی و تنظیم یک خبر استاندارد برگزار شد.

شمسینی گفت: خبرنگاران باید تلاش کنند که اقدامات و فعالیت های بسیجیان در حوزه ها و پایگاه ها، برای مردم اطلاع رسانی درست و صورت پذیرد.

وی افزود: از مهم ترین وظایف خبرنگاران می توان به روشنگری و آگهی بخش خبرنگاران در جامعه اشاره کرد چرا که آنان می توانند به شایعات کذب سیاسی اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی که توسط دشمنان هر ملتی در جامعه نشر می شود پاسخ گو باشند و فریبکاری های دشمنان را خنثی کنند.

مسئول روابط عمومی ناحیه البرز بیان کرد: خبرنگاران نقش عمده در جنگ های روانی و سرد برعهده دارند چرا که در این نوع جنگ ها اغلب از طریق مطبوعات و رسانه ها به افکار مردم ارزش ها و عقاید آنان حمله می شود.

وی اظهار کرد: خبرنگاران در القاء غم و یا شادی به مردم نقش مهمی دارند آنان باید سعی کنند شادی و نشاط و امید را به مردم عرضه کنند و تفسیر حیله های دشمن از طریق رسانه را بر مردم آشکار کنند.

وی با اشاره به ویژگی حق محوری، حق طلبی و حق گویی، که از مهم ترین ویژگی های یک خبرنگار موفق و خداترس است افزود: نمادهای همچون ارزش گرایی، دینداری، صداقت، راستگویی، تواضع، فروتنی، ادب و غیره از جلوه های فرهنگ ما ایرانیان است که در گزارش‌های خبری در رسانه ما باید ارزش باشد.

گفتنی است، در اين كارگاه خبرنگاران افتخاری بسیج در حوزه با خبر و خبر نویسی و تنظیم یک خبر استاندارد آشنا شدند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها