خبرهای داغ:
فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران:

حاج حسین همدانی تمام خوبی‌های دوران خود را جمع کرد

همدان-فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران گفت: حاج حسین همدانی موفق بود و تمام خوبی‌های دوران خود را جمع کرد.
کد خبر: ۹۳۸۱۲۶۸
|
۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱

حاج حسین همدانی تمام خوبی‌های دوران خود را جمع کردبه گزارش خبرگزاری بسیج، سردار احمد ذوالقدر در ویژه‌برنامه سالگرد شهادت شهید همدانی که در گلزار شهدای همدان برگزار شد، اظهار داشت: حاج حسین همدانی موفق بود و تمام خوبی‌های دوران خود را جمع کرد.

وی با اشاره به حضور سردار همدانی در مبارزات قبل از انقلاب اسلامی، دوران انقلاب و بعد از آن و در جبهه مقاومت افزود: این بزرگ‌ترین ویژگی شهید همدانی بود که همه خوربی‌ها را جمع کرد.

فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران اظهار داشت: ویژگی دیگر سردار شهید همدانی به تأسی از آیه «اشداء علی الکفار و رحماء بینهم» بود.

وی عنوان کرد: شهید همدانی با توجه به اینکه دوران سختی داشت، در هر جبهه‌ای که لازم بود، حضور داشت.

سردار ذوالقدر ابراز داشت: شهید همدانی با رفقا و دوستان بسیار مهربان بود و این دوستی را با هدیه و دیدار ابراز می‌داشت .

وی با بیان اینکه شهید همدانی برای جذب افراد مختلف با افکار و اندیشه‌های متفاوت برای انقلاب انرژی می‌گذاشت، گفت: سردار همدانی بر ارتقا تحصیلی نیروهای نظامی بسیار تاکید داشت و می‌گفت تحصیل از شما فراهم کردن مقدمات ادامه تحصیل و ایجاد دانشگاه با ما.

فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران افزود: شهید همدانی علاوه بر اینکه شخص نظامی توانمندی بود، اهل قلم بود و به سینما، نوشتن، تئاتر و هنر علاقه داشت و موسس بسیاری از موسساتی که کار هنری و کتاب را انجام می‌دهند شهید همدانی بود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات