خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان:
همدان- جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه شهید همدانی هیچ‌گاه نخواست کارها و اقدامات بزرگ را به نام خودش ثبت کند، گفت: شهید همدانی خالق دفاع وطنی در سوریه بود.
کد خبر: ۹۳۸۱۲۵۳
|
۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸

شهید همدانی خالق دفاع وطنی در سوریه بودبه گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مهدی فرجی در ویژه برنامه سالگرد شهادت شهید همدانی که در گلزار شهدای همدان برگزار شد، با اشاره به ویژگی‌های این شهید بزرگوار اظهار داشت: رفتار و منش شهید همدانی این بود که هیچ‌گاه خودش را فرمانده نمی‌دانست و همیشه در بطن کار و عملیات قرار می‌گرفت.

وی بیان کرد: شهید همدانی خود را حد نیرو‌ها می‌دید و با وجود آن که در برخی از عملیات‌ها زخم بر تن داشت اما تا پایان عملیات در کنار رزمندگان و فاتحان مجاهدانه می‌جنگید.

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه همه رزمندگان ابو‌وهب را به عنوان پدر و ‌یا بردار بزرگ‌تر خود قبول داشتند، تصریح کرد: رزمندگان و مجاهدان در اکثر موضوعات کاری و زندگی خود از ایشان مشورت می‌گرفتند.

وی با بیان اینکه شهید همدانی هیچ‌گاه نخواست کارها و اقدامات بزرگ را به نام خودش ثبت کند، مطرح کرد: شهید همدانی خالق دفاع وطنی در سوریه بود.

سردار فرجی بیان کرد: فرمانده ارشد سپاه بت‌شکن بود، در جنگ‌ و‌ جبهه آسیب دید اما هیچ‌گاه آسیب نزند.

وی با بیان اینکه شهید همدانی تربیت شده دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: تمام الگوهایی که در زندگی و‌ کار می‌گرفت الگوهای دفاع مقدس بود.

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با اشاره به اینکه شهید همدانی موقعیت را درک می‌کرد و ‌همیشه بهترین تصمیم‌ها در کوتاه‌ترین زمان اتخاذ می‌شد، تصریح کرد: شهید همدانی در ایامی که به عنوان ‌جانشین فرمانده سپاه بود به گونه‌ای اقدام می‌کرد که مردم به ایشان اطمینان داشتند.

وی ادامه داد: در دفاع مقدس دشمن مشخص بود، اما در جنگ در سوریه به دلیل مشخص نبودن دشمن و میدان جنگ شرایط سخت‌تر بود اما شهید همدانی مرد میدان بود و‌ مجاهدانه در سوریه جنگید.

سردار فرجی عنوان کرد: شهید همدانی در زندگی و کار خیلی سخت کشید اما هیچ‌گاه نشد که دست به گلایه بردارد، ایشان همواره در خط ولایت رفتار می‌کرد و جلوتر و یا عقب‌تر از خط رهبری حرکت نمی‌کرد.

وی افزود: سردار شهید همدانی بیشتر اقدامات فرهنگی را دنبال می‌کرد و به دنبال کار فرهنگی بود تا نظامی و امروز شاهد برکات آن در کشور هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات