خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا:
همدان-معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا گفت: راه و مسیری که شهدا از جمله شهید همدانی طی کردند یک مسیر الهی و قدسی است.
کد خبر: ۹۳۸۱۳۱۲
|
۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳

راه و مسیر شهدا الهی و قدسی استبه گزارش خبرگزاری بسیج، سردار علی شادمانی در ویژه برنامه سالگرد شهادت شهید همدانی که در گلزار شهدای همدان برگزار شد، با بیان اینکه شهید همدانی بی‌توجه به مقام و جایگاه در هر محل و جغرافیایی از جبهه اسلام که نیاز بود با تبعیت از فرامین ولی فقیه زمان، خدمت کرد، اظهار داشت: در دفاع از جبهه اسلام و مقابله با کفر دیگر جای سوال نبود بلکه باید این مسیر انتخاب می‌شد که شهید همدانی نیز با فدا کردن جان خود این راه را انتخاب کرد.

وی با بیان اینکه راه و مسیری که شهدا از جمله شهید همدانی طی کردند یک مسیر الهی و قدسی است، خاطرنشان کرد: شاکله اصلی برادری، دوستی و مودت رزمندگان و شهدا نیز از این مسیر نورانی نشات می‌گیرد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا با بیان اینکه هر کس در مسیر ولایت، انقلاب اسلامی و در اختیار آرمان‌های کشور بود به عنوان رفیق و دوست شناخته می‌شود، گفت: سردار شهید همدانی جوهره فرماندهی داشت.

وی افزود: هنگام قرار گرفتن در شرایط بحران و سختی، بسیار به توان، مدیریت و هدایت‌های شهید همدانی به عنوان فرماندهی توانمند نیاز می‌شد چرا که این فرمانده بحران‌ها را به آرامش، صبر و شکیبایی تبدیل می‌کرد.

سردار شادمانی با بیان اینکه شاید مقابله با دست خالی و کمترین تجهیزات در برابر دشمنی که کشورهای زیادی از آن پشتیبانی می‌کنند دیوانگی تلقی شود، اظهار کرد: برای رزمندگان و افرادی امثال شهید همدانی، عشق و تعلق خاطر به عاشورای حسینی، ولایت و دلبستگی به آرمان‌های انقلاب تفسیر و تلقی می‌شود.

وی با بیان اینکه بزرگان و فرماندهان در مسیر رشادت و شهادت رشد کردند، تصریح کرد: در جریان جنگ تحمیلی و دیگر وقایع آرامش و آسایش زندگی را رها کرده و برای دفاع از انقلاب و اسلام زندگی و دلبستگی به مادیات را کنار گذاشتند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات