خبرهای داغ:
همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: محصول تلاش شهید همدانی عزت در کشور شد و این عزت به سادگی به دست نمی‌آید و این یک مسئله مهمی است.
کد خبر: ۹۳۸۱۳۲۵
|
۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶

محصول تلاش شهید همدانی عزت کشور است/ نبرد ما در دفاع مقدس فرهنگی و اخلاقی بودبه گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی در مراسم ششمین سالگرد شهید همدانی، ضمن تسلیت شهادت امام رضا(ع) اظهار داشت: شهید همدانی‌ها در دامن یک ملت نجیب پرورش یافتند.

وی با بیان اینکه شهید همدانی محصول این نجابت است، افزود: اگر انسان نجابت داشته و وجدانش سالم باشد این صداقت را در این شهید می‌توان احساس کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: محصول تلاش شهید همدانی عزت در کشور شد و این عزت به سادگی به دست نمی‌آید و این یک مسئله مهمی است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی امروز عزت دارد، بیان کرد: شهدا به امام (ره) و مقام معظم رهبری تعهد دارند و بعضی از افراد در تعهدات با خدا صداقت دارند.

شعبانی ادامه داد: این استوار ماندن و عزت و صداقت در عمل، در مسیر عمل و تعهد به ولایت و اهل بیت(ع) است و ملت ما تعهد به ولایت و اهل بیت (ع) دارد.

وی گفت: جمهوری اسلامی از زمانی که وارد عرصه شد یک ساختار فرهنگی برای خود تعریف کرد اما پایه و اساس این حرکت انقلابی ساختار فرهنگی بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: فرهنگ، آن فتح المقدس و فرهنگ سیاسی ما است، بنابراین شهید همدانی در خاطرات و فعالیت‌های فرهنگی خود در میدان نبرد هم نگاه فرهنگی دارد و هم فرهنگی می‌جنگد.

وی با بیان اینکه نبرد ما در دفاع مقدس فرهنگی و اخلاقی بود، گفت: نرم افزار تمام فعالیت‌های ما فرهنگ است و افرادی که دغدغه جامعه ایمانی دارند یک دسته کامل هستند که به اهداف خود وابسته هستند و لحظه‌ای تردید به خود راه نمی‌دهند و دچار لغزش نمی‌شوند و شهید همدانی جزء این دسته است.

شعبانی عنوان کرد: اگر در مسیر خود دچار گمراهی شدیم ذره‌ای تردید به خود راه ندهیم، اگر مومنین در تعهدات خود تردید نکردند، مورد شفاعت قرار می‌گیرند اما اگر مقداری در مشکلات زندگی دچار تزلزل شدیم اگر به شهدا توسل کنیم آنها دست ما را می‌گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات