هرچند۳۰ هزار و ۹۱۸ نفر در کاشمر دُز اول و دوم واکسن را دریافت نموده‌اند و تقریباً ایمنی فردی را دارند اما ایمنی اجتماعی در برابر واکسن کرونا در این شهرستان حاصل نشده است.
کد خبر: ۹۳۸۱۴۳۸
|
۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ مسلم ساقی در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان این که کاشمر همچنان درگیر پنجمین اوجگیری کروناست افزود: هم اکنون ۴۱ نفر به خاطر ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان شهید مدرس کاشمر بستری هستند و همچنان فوتی‌هایی ناشی از کرونا در شهرستان داریم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه سطح واکسیناسیون شهرستان از سطح واکسیناسیون استان و کشور بالاتر است و تاکنون به ۶۷.۸۹ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال شهرستان دز اول و دوم واکسن کرونا و همچنین براساس فراوانی نیز بیش از ۱۱۲ هزار و ۴۴۲ دز واکسن کرونا تزریق شده است.

وی همچنین به وضعیت اشتغال شهرستان کاشمر اشاره کرد و گفت: تاکنون فقط چهار اداره در ۶ ماه اول به تعهدات خود در حوزه ایجاد اشتغال عمل کرده و به عملکرد قابل قبول ۵۰ درصد نیز رسیده‌اند و شایسته است باقی دستگاهها پیگیری‌های لازم را داشته باشند.

فرماندار کاشمر گفت: در حوزه اعتبارات اشتغال روستایی توزیع دستگاهی صورت گرفته و تاکنون ۲۷۶ طرح با ۵۷۷ اشتغال تعریف شده است.

وی در پایان بر پیگیری ۲۵ مصوبه سفر استاندار به منطقه در هفتم بهمن ماه سال گذشته تاکید کرد و افزود: برخی مصوبات ۱۰۰ درصد تحقق یافته و تعدادی دیگر یا شروع نشده و یا هنوز به طور کامل محقق نشده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها