خبرهای داغ:
همدان-معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا با بیان اینکه به تبعیت از شهدا باید اقداماتی انجام دهیم که ماندگار باشد، گفت: ماندگاری کارها جز به اخلاص در کارها و پایدار بودن در این مسیر میسر نمی‌شود.
کد خبر: ۹۳۸۱۴۴۱
|
۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴

ماندگاری کارها جز به اخلاص و پایداری در مسیر میسر نمی‌شودسردار علی شادمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج همدان با بیان اینکه سردار همدانی در مرحله اول یک انقلابی بود و داعیه حمایت از انقلاب را داشت، اظهار کرد: ایشان انقلاب و موضوعات مربوط به انقلاب را اولی‌تر از زندگی خود می‌دانست و وقت خود را وقف انقلاب کرده بود.

وی با بیان اینکه انقلاب با دشمن‌های متعدد داخلی و خارجی مواجهه است و برای اینکه ماندگار بماند نیاز به مجاهدت، فداکاری و خدمت صادقانه دارد، گفت: امثال شهید همدانی این ویژگی‌ها را داشتند که به این درجه رسیده‌اند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا ابراز داشت: خداوند به پاس مجاهدت‌های این شهدا به راه و کار آن‌ها برکت داده است.

وی تصریح کرد: کارهای سردار شهید همدانی مانند تاسیس سپاه همدان، هیئت رزمندگان ثارالله همدان، سازماندهی تیپ انصارالحسین و تاسیس تیپ محمد رسول الله تهران ماندگار شد که این اقدام بعد از گذشت سال‌ها به مردم خدمات می‌دهند.

سردار شادمانی با بیان اینکه ما هم به تبعیت از این شهدا باید اقداماتی انجام بدهیم که ماندگار باشد، خاطرنشان کرد: ماندگاری کارها جز به اخلاص در کارها و پایدار بودن در این مسیر میسر نمی‌شود.

وی ابراز داشت: پیام شهید همدانی به ما مقاومت، صبوری، بردباری، شکیبایی و ایستادگی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات