هیات‌هایی برای مانع‌زدایی از کارخانه‌های لرستان اعزام شود

امام‌ جمعه خرم‌آباد گفت: از سوی دولت هیات‌هایی برای مانع‌زدایی از کارخانه‌های لرستان اعزام شود تا شاهد رونق تولید و اشتغال در استان شویم.
کد خبر: ۹۳۸۱۴۵۶
|
۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به فرا رسیدن ماه ربیع‌الاول و تبریک حلول ماه میلاد پیامبر اکرم(ص)، بیان داشت: مناسبت‌های مختلفی را در هفته پیش‌رو داریم، از جمله روز جهانی کودک روزی برای آگاهی‌بخشی عموم نسبت به کسانی که در سراسر جهان با برنامه‌های مخرب اقتصادی و ضد فرهنگی و آموزشی کودکان را دچار آسیب‌های روحی، روانی و جسمی کرده‌اند.

شاهرخی بیان داشت: کودکان باید بر اساس آموزه‌های دینی در فضایی سرشار از خوشبختی، محبت و تفاهم بزرگ شوند، همچنان که در روایت‌‌ها بر این مهم بسیار تاکید شده است.

مسوولین گام‌های اعتمادساز خود را با سرعت بیشتری بردارند

وی با بیان اینکه اکنون دولت سیزدهم در انجام سریع واکسیناسیون، ترخیص پرشتاب کالاها در گمرک و حل مشکل گرانی کاذب سیمان موفق عمل کرده، افزود: در لرستان همگام با این اقدامات پسندیده، مسوولین استانی نیز گام‌های اعتمادساز خود را باید با سرعت بیشتری بردارند.

امام جمعه خرم‌آباد، نظارت دقیق بر چرخه تولید، توزیع و مصرف را یکی از این گام‌های مهم برشمرد و گفت: اتحادیه اصناف و بازار، سازمان صمت، جهادکشاورزی و دیگر دستگاه‌های مرتبط و در نهایت تعزیرات به طور گسترده و دقیق این چرخه را با اعمال قانون نظارت کنند.

نهاده دامی به موقع به دست بهره‌بردار برسد

شاهرخی ادامه داد: در این فصل کشاورزان و عشایر نیازمند نهاده‌های دامی و علوفه و بذر برای دام‌ها و زمین‌های زراعی هستند که باید به سرعت و مدیریت دقیق به موقع نهاده را به دست بهره‌بردار رساند.

وی تصریح کرد: مردم انتظار دارند با استقرار دولت سیزدهم و معرفی استاندار جدید، اقدامات سنجیده انجام گیرد، نخست اینکه افزایش قیمت کالاها متفوقف شود و در مرحله دیگر کالاهای دارای افزایش قیمت بی‌رویه، قیمت آن‌ها به میزلنی برگردد که ولی‌نعمتان اصلی این کشور در تهیه آن به رنج و زحمت نیفتد.

هیات‌هایی برای مانع‌زدایی از کارخانه‌های لرستان اعزام شود

امام‌ جمعه خرم‌آباد با تاکید بر پیگیری احیای واحدهای تولیدی استان به طور مستمر، افزود: جلسات متعددی در خصوص کارخانه صدرفولاد برگزار و مشکلات آن بررسی و رفع شد، و به تدریج کار خود را آغاز خواهد کرد، مشکلات استانی برخی دیگر از کارخانه‌ها برطرف شده اما نیازمند رفع مشکل در مرکز هستند.

شاهرخی اظهار داشت: از سوی دولت هیات‌هایی برای مانع‌زدایی از این کارخانه‌ها اعزام شود تا شاهد رونق تولید و اشتغال در استان شویم.

وی با گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی، خاطرنشان کرد: امنیت به عنوان پایه‌ترین اصول در هر کشوری مورد توجه است و نیروی انتظامی از ابتدای انقلاب اسلامی برای حفظ این امنیت، مجاهدت بسیاری کرده و شهدا و جانبازان زیادی را در این راه تقدیم کرده است.

بر تجهیزات نیروی انتظامی افزوده شود

امام جمعه خرم‌آباد بیان داشت:  برای رسیدن به تراز مطلوب باید بر امکانات و تجهیزات نیروی انتظامی افزوده شود، همچنین با برنامه‌های دقیق، امنیتی با کمیت و کیفیت بهتر در سراسر استان برقرار شود.

شاهرخی با بیان اینکه کرونا همچنان در استان می‌تازد، گفت: در این زمینه لازم است همچنان پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود تا خسارت‌های جانی و مالی به مردم وارد نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات