خبرهای داغ:
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد:
اسدآباد-معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: امروز باید اعلام کنیم کادر درمان یاد و خاطره رزمندگان دفاع مقدس را زنده کرده و خالصانه به مصاف کرونا رفته‌اند.
کد خبر: ۹۳۸۱۴۶۵
|
۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸

امروز کادر درمان خالصانه به مصاف کرونا رفته‌انددکتر سجاد حیدری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد در رابطه با چگونگی مدیریت بیماری کرونا در پیک پنجم در بیمارستان قائم (ع) بیان کرد: در یک جنگ پرحادثه بهترین استراتژی برای پیروزی، برنامه‌ریزی و آمادگی است که ما این دو فاکتور را با هدایت رییس دانشکده در زمانی مناسب در دستور کار قرار دادیم.

وی ذخیره دارو، آمادگی برای پلنB ، چینش مناسب نیروها و استفاده حداکثری از منابع موجود را چهار اصل مهم  معاونت درمان در مدیریت پیک پنجم اعلام کرد و گفت: ما برای حفظ جان مردم در پیک اخیر چاره‌ای جز ارائه بهترین عملکرد خود را نداشتیم.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد ادامه داد: در شرایطی که بسیاری از شهرهای همتراز، بیماران خود را به مراکز استان‌ها اعزام می‌کردند ما نه تنها بیماری به همدان اعزام نکردیم بلکه چندین مبتلای اهل کنگاور، قروه، کرمانشاه و ... را نیز پذیرش کردیم.

وی درباره چگونگی مدیریت دارو نیز گفت: در شرایطی که بسیاری از مراکز با کمبود داروهایی همچون تمزیوا و رمدسیویر مواجه بودند ما به علت پیش‌بینی قبلی و با همکاری معاونت دارویی دانشکده و پیگیری غیرتمندانه آقای سرمدی (در سطح وزارتخانه) ذخیره کافی برای شهروندان تهیه کرده بودیم و مشکلی از این بابت اسدآباد را تهدید نمی‌کرد.

حیدری درباره تخت‌های ذخیره نیز عنوان کرد: با وجود اینکه هیچ بیماری در اسدآباد بدون تخت نماند اما آماده بودیم در صورت لزوم و کسری از ساعت ۳۵ تخت برای بستری مبتلایان آماده کنیم.

وی همچنین ضمن تشکر از امام جمعه،فرماندار ، مسئولین دستگاه قضا، فرمانده سپاه ناحیه و فرمانده انتظامی شهرستان بیان کرد: امروز باید اعلام کنیم کادر درمان یاد و خاطره رزمندگان دفاع مقدس را زنده کرده و خالصانه به مصاف کرونا رفته‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات