حجت الاسلام جوکار، صدور فرمان‌ اخیر رهبر معظم انقلاب را در "تحریم‌کالاهای کره جنوبی" ستود و چنین دستوری را در راستای جهش تولید ایرانی و عدم ورود محصولات قاچاق عنوان کرد.
کد خبر: ۹۳۸۱۴۶۷
|
۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا جوکار، امام جمعه شهر قدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته همزمان با اولین روز ماه ربیع الاول، ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: هجرت تمدن ساز پیامبر اکرم (ص)، طلیعه تشکیل حکومت اسلامی و تکون تمدن اسلامی شد و رخداد‌هایی مانند ساخت اولین مسجد در اسلام و اقامه نماز جمعه توسط شخص پیامبر اسلام (ص) و حادثه عظیم لیله‌المبیت و این از دلایل اهمیت این هجرت تاریخ ساز است.

وی افزود: هجرت با پشتیبانی امیرالمومنین همراه بود و امروز نیز عرصه یاری و ایثار در دوران حکومت ولیعصر (عج) است.

او بیان داشت: یکی از حقوقی که مسوولین نسبت به مردم دارند، شفافیت در اجرای امور است و در نظام اسلامی شایسته است که پاسخگویی به مطالبات مردم داده شود و در مطالبه‌گری که در چهارچوب اخلاق در بستر فضای مجازی صورت میگیرد با روشنگری پاسخ داده شود.

خطیب نماز جمعه شهرستان قدس ضمن قدردانی از نیروی هوایی ارتش در ارائه خدمات پزشکی در محله کم برخوردار شهرک شهید عزیزی که با پیگیری مدیریت شهری انجام شد افزود: اقدامات درمانی، آموزشی، فرهنگی، مذهبی و تفریحی در این مناطق دائمی شود و شورای اسلامی شهر در برنامه چهارساله کاری خود محرومیت زدایی را در دستور کار قرار دهد.

وی با تاکید بر همکاری مردم در واکسیناسیون بیان کرد: انتظار از دولت انقلابی اینست که در زمینه تولید و بازار فروش قیمت‌های افسار گسیخته و بی‌قانون را کنترل کنند.

حجت الاسلام جوکار افزود: اقدامات میدانی دولت در میان مردم که در هشت سال گذشته فراموش شده بود، بسیار قابل تحسین است، اما برای اجرایی شدن سیاست‌های دولت تسریع در بکارگیری یاران و مدیران کارآمد، مومن، پاکدست و جهادی در حلقه‌های میانی مدیریتی در وزارتخانه‌ها، استان‌ها و شهرستان‌ها لازم است.

وی با تاکید بر حمایت از تولید داخلی و جلوگیری از ورود کالای قاچاق افزود: نامه رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور برای ممنوعیت واردات لوازم خانگی کره‌ای یک دستور راهبردی برای جهش تولید ایرانی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی بود و شرکت‌های تولیدکننده داخلی نیز باید ضمن مناسب‌سازی قیمت‌ها برای ارتقای کیفیت در سطح صادرات و تحقیق و توسعه فناوری تلاش کنند.

امام جمعه شهرقدس گفت: مسئله اخراج آمریکا از منطقه مهمترین دستاورد مهم نیرو‌های مسلح کشور است و باید به یک گفتمان و مطالبه عمومی ملت‌های منطقه تبدیل شود.

وی تصریح کرد: انتخابات پارلمان عراق از آن جهت حائز اهمیت است که پارلمان مهمترین رکن قدرت در عراق است و امیدواریم با پیروزی گفتمان مقاومت، این جبهه سومین پیروزی بزرگ و راهبردی خود پس از انتخابات سوریه و ایران را بدست آورد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات