مسئول بسیج سازندگی سپاه سردشت خبر داد
مسئول بسیج سازندگی سپاه سردشت گفت: این قرارگاه طی امسال در راستای مردم یاری و محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار این شهرستان با هزینه بالغ بر۳۰ میلیارد ریال طرح های عمرانی اجرا کرده است.
کد خبر: ۹۳۸۱۴۹۵
|
۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰

 سرگرد عبدالله آذرنییاد امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سردشت، اظهار کرد: در راستای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر مردم یاری و محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار، بسیج سازندگی سپاه این شهرستان امسال ۲۵ طرح عمرانی با هزینه بیش از ۳۰ میلیارد ریال اجرا کرده است.

وی ضمن اشاره به اینکه پروژه‌های فوق با حمایت مسئول بسیج سازندگی استان سرهنگ رحمانی اجرا شده است، افزود: این طرح ها شامل احداث ۱۱ واحد مسکونی مددجویی، ۲ طرح تامین آب شرب روستایی و انتقال آب به مزارع کشاورزی به طول هزار متر، احداث ۲ جاده روستایی، احداث ۲ دهنه پل، دیوار ساحلی، سیل کش، مرمت و بازسازی ۶ باب خانه محروم و خانه عالم است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سردشت بیان کرد: برای اجرای این طرح ها از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) و سپاه شهدای آذربایجان غربی هزینه شده و با اتمام آنها ۳۰۰ خانوار روستایی مناطق کم برخوردار این شهرستان از مزایای آن بهره مند شده اند.

وی افزود: انتظار می رود تا پایان سال ۳۰ طرح عمرانی دیگر که در دست اجرا هستند نیز در مناطق کم برخوردار و محروم این شهرستان به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از سردشت، شهرستان مرزی سردشت که از شهرستان های محروم آذربایجان غربی است با جمعیت ۱۲۰ هزار نفر در جنوب استان و در جوار مرزهای عراق واقع شده و دارای سه بخش ربط ، مرکزی و وزینه با ۶ دهستان و ۲۷۰ روستا و چهار است.

انتهای پیام

ارسال نظرات