خبرهای داغ:
امام جمعه ارومیه:

مسئولان به شاخص های اقتصاد مقاومتی دقت کنند

امام جمعه ارومیه گفت:مسئولان به شاخص های اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری دقت و توجه داشته و به انها عمل کنند‌.
کد خبر: ۹۳۸۱۵۰۳
|
۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام سید مهدی قریشی امروز در خطبه های نماز ارومیه که در مصلی امام خمینی برگزار شد، افزود: مسئولان به شاخص های اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری دقت و توجه داشته و به انها عمل کنند‌

وی با اشاره به منع ورود لوازم خانگی از کره جنوبی تصریح کرد: ملت و دولت ایران باید به کلای با کیفیت ایرانی اعتماد کرده و کالای ایرانی را در سبد خرید خود قرار دهند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه ارزش تولیدات فرهنگی بیشتر از سایر تولیدات اقتصادی است، خاطر نشان کرد : در ضمن توجه و خودکفایی در تولید کالاهای مورد نیاز مردم باید به تولیدا ت فرهنگی از جمله کتاب، موسیقی، فیلم و سریال ایرانی و اسلامی توجه ویژه کرد.

وی با تاکید به اینکه با تولیدات فرهنگی رفتار و منش جامعه تغییر می کند ، اظهار کرد: مسئولان فرهنگی و وزرات ارشاد دقت لازم را ور تولیدات فرهنگی به کار گیرند چرا که برخی از فیلم وسریال های خانگی ضد خدا و مروج بی حیایی، بی عفتی وبی غیرتی در جامعه هستند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی یاد آور شد: برخی فیلم و سریال ها تولید داخل خانواده و تربیت نسل ها را نشانه گرفته اند.

وی با اشاره به سخنان رهبری درخصوص توجه به برقراری امنیت پایدار در کشور افزود: مهم ترین مسئله در بین نظامیان یک کشور ساری و جاری کردن مسئله امنیت است و این بجزداشتن روحیه و معنویات حاصل نمی شود.

 انتهای پیام

ارسال نظرات