خبرهای داغ:
مدیر گروه جهادی زینبیون خوی اعلام کرد

اجرای طرح توزیع جهیزیه ارزان در آذربایجان غربی

مدیر گروه جهادی زینبیون خوی از اجرای طرح توزیع جهیزیه ارزان در آذربایجان غربی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۱۸۲۰
|
۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳

 مهدی ملک لو امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: این گروه جهادی مجری طرح توزیع جهیزیه ارزان در خوی و سراسر استان است، که امکان خدمت رسانی در سایر شهرستان‌ها نیز وجود دارد که با همراهی و حمایت مسئولان توانسته‌ایم برای حل مشکل ازدواج جوانان نیز گام‌های بلندی برداریم.

 وی ضمن اشاره به اینکه امکان همکاری با گروه های جهادی سراسر استان وجود دارد، اضافه کرد: در توزیع جهیزیه‌ها هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد، از بدو آغاز فعالیت این گروه جهادی، 100 سری جهیزیه به صورت مشارکتی در قالب طرج توزیع جهیزیه ارزان اهدا شده است.

 این مسئول، ضمن اشاره به اینکه 30 سری جهیزیه نیز به صورت رایگان به زوج‌ها اهداء شده است، خاطرنشان کرد: باهمکاری گروههای جهادی و مردمی می‌توانیم سالانه 2۰۰۰ سری جهیزیه را بدون محدودیت به مردم اعطا کنیم.

 مدیر گروه جهادی زینبیون خوی ضمن اشاره به اینکه در راستای عمل به منویات رهبری مبنی بر حمایت از کار و کارگر ایرانی همه اجناس تولید داخل هستند، خاطرنشان کرد: از این طریق درراستای عمل به شعار سال مبنی بر جهش تولید گام برمی‌داریم.

ملک‌لو با بیان اینکه، زوجین باید توسط بسیج سازندگی شهرستان‌ها و گروه‌های جهادی به ما معرفی شوند، اظهار کرد: میزان آورده افراد متغیر است، به صورتی که زوجین به صورت مشترک با آورده ۲۰میلیون تومان می‌توانند همه لوازم زندگی را خریداری کنند.

 انتهای پیام

ارسال نظرات