در راستای خدمت رسانی به زائرین شهر مشهد:

فرآیند بازگشت زائران مشهدالرضا تسهیل شد

با هماهنگی و مساعدت مهندس قربانی مدیرعامل محترم سازمان پایانه های مسافربری شهرداری و معاونین ایشان ، امکان استراحت و خواب ۵۰۰ زائری که موفق به بازگشت به شهرهای خود نشدند فراهم گردید .
کد خبر: ۹۳۸۱۵۷۳
|
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ با توجه به ازدحام مسافرین خروجی در پایانه مسافربری اصلی مشهدالرضاعلیه السلام مربوط به روز ۱۶ مهرماه ۱۴۰۰ و با توجه به حضورو اشراف و خدمت رسانی بسیجیان پایگاه مقاومت شهدای گمنام سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد مقدس در همه عرصه های خدمت رسانی به زائرین و به لحاظ پیش بینی عدم امکان اعزام زائرین و مسافرین حاضر با اتوبوس به علت نبودن بلیت و وسائط نقلیه جمعی سفرجاده ای در پایانه های مسافربری ، پایگاه مقاومت بسیج سازمان پایانه ها با هماهنگی فوری با فرمانده حوزه مقاومت بسیج شورای اسلامی و شهرداری مشهدمقدس نسبت به تامین ۵۰۰ تخته پتو و نیز تهیه پذیرایی وعده شام برای ۵۰۰ زائر مانده در پایانه ، اقدام لازم بعمل آورد .


با هماهنگی و مساعدت مهندس قربانی مدیرعامل محترم سازمان پایانه های مسافربری شهرداری و معاونین ایشان ، امکان استراحت و خواب ۵۰۰ زائری که موفق به بازگشت به شهرهای خود نشدند فراهم گردید .


تمام تمهیدات مورد نیاز زائرین گرامی از قبیل امکان خواب و تامین گرمای مناسب ، استقرار نیروهای حفاظت فیزیکی و بسیجی برای امنیت کامل ، ارائه آب شرب ، سرویسهای بهداشتی لازم ، تامین اقامه نماز جماعت و ... توسط سازمان پایانه های مسافربری و با همیاری و فعالیت جهادی و پرحجم بسیجیان سازمان انجام گردید .


شایان ذکر است در مناسبتهای اصلی مذهبی متاسفانه مسافرین و زائرین مشهدمقدس که با اتوبوس بین شهری عزیمت می نمایند با کمبود وسیله نقلیه جمعی جاده ای و نبودن بلیت و احتکار و گرانفروشی و انواع تخلفات مواجه می شوند که لازم است متولی این امر که اداره کل حمل و نقل جاده ای در استان می باشد با برنامه ریزی و نظارت بهتر و بیشتر نسبت به کاهش و رفع این معضل اقدام نماید .


با بررسی انواع نظرسنجی ها و بازبینی شکایات واصله و مکاتبات نهادهای نظارتی ، یکی از اصلی ترین دغدغه ها و نارضایتی های زائرین و مسافرین مشهدمقدس به موضوع حمل و نقل جاده ای بازمی گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها