سرلشکر «موسوی» در پیامی به مناسبت هفته ناجا تأکید کرد: این نیروی خوشنام با حضور مؤثر در مرزها و ایجاد و تثبیت امنیت شهرها، روستا‌ها و راه‌ها، همواره پیام‌آور آرامش و آسایش مردم بوده است.
کد خبر: ۹۳۸۱۵۷۷
|
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی به سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده ناجا، فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به فرماندهان و کارکنان پرتلاش و همیشه در صحنه این نیرو در سراسر کشور تبریک و تهنیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرمانده محترم، جهادی و مردمی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری

سلام علیکم؛

هفته نیروی انتظامی فرصتی مغتنم برای قدردانی از تلاش‌های صادقانه ایثارگران آن نیروی ولایی و مردمی است که با اندیشه ملهم از قرآن و عترت و رهنمود‌های حکیمانه امام خامنه‌ای عزیز در تأمین امنیت کشور عزیزمان و خدمت به مردم از بذل جان نیز دریغ نکرده‌اند.

کارکنان مخلص، مقتدر و سختکوش آن نیروی خوشنام با حضور مؤثر در مرزها، استقرار در مناطق و نقاط حساس کشور و ایجاد و تثبیت امنیت شهرها، روستا‌ها و راه‌ها و ارائه خدمات متعدد انتظامی، همواره پیام‌آور آرامش و آسایش مردم بوده و در این مسیر مقدس، شهدای بسیاری را تقدیم کرده‌اند.

امروز به خط رضایت فرمانده معظم کل قوا و به کوری چشم دشمنان، همدلی و تعامل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در شرایط بسیار مطلوب قرار داشته و در پرتو رهنمود‌های راهگشای امام خامنه‌ای عزیز، این اتحاد و همیاری در راستای تقویت عزت و اقتدار ایران سربلند اسلامی و خدمت به مردم، ارتقا یافته است.

اینجانب ضمن تبریک ایام بزرگداشت نیروی انتظامی و با ادای احترام به روح مطهر شهدای گرانقدر و ایثارگران آن نیروی پر افتخار، از خدای متعال توفیقات روزافزون فرمانده ولایی و مخلص و رزمندگان عزیز و نجیب نیروی انتظامی را مسئلت داشته و امیدوارم در اعتلای نام و جایگاه ایران سربلند اسلامی و خدمت هرچه بیشتر به مردم مؤمن، شریف و شایسته کشور عزیزمان بیش از پیش موفق و سربلند باشید.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی

 

ارسال نظرات