خبرهای داغ:
سردار ابراهیمی عنوان کرد: امروز نیروی انتظامی در چشم‌ مردم و مسوولین، مظهر نظام و ستون های استوار امنیت و اقتدار است.
کد خبر: ۹۳۸۱۶۹۰
|
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین صبح امروز همزمان با اولین روز از هفته نیروی انتظامی، در مراسم صبحگاه عمومی این ارگان که با حضور مسوولان استانی در محل صبحگاه ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان قزوین برگزار شد، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به مردان امنیت آفرین بیان کرد: امنیت و احساس امنیت دو مقوله اساسی است که تامین آن به نیروی انتظامی محول شده است.

وی گفت: با تلاش همکاران در سراسر کشور و استان، نیروهای خدوم انتظامی با ایثارگری و انسجام مثال زدنی به صورت درون سازمان و تعاملات برون سازمانی در راستای ایجاد نظم و امنیت گام بر می دارند.‌

سردار ابراهیمی اظهار کرد: تلاش در راستای تامین امنیت کشور، به گونه ای است که نیروی انتظامی دومین دستگاه خدمت رسان مردم در کشور معرفی شد و این امر موجب تقدیر رهبر حکیم انقلاب از این نیرو شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: امروز نیروی انتظامی در چشم‌ مردم و مسوولین، مظهر نظام و ستون های استوار امنیت و اقتدار است.

سردار ابراهیمی با اشاره به رونمایی طرح های پلیس در هفته نیروی انتظامی گفت: امسال ۱۶ طرح پلیس هوشمند در کشور رونمایی می شود که موجب افزایش بهره وری، اعتماد شهروندان، به کار گیری روش های پیشگیری از وقوع جرم و غیره می شود.

فرمانده پلیس استان اضافه کرد: پلیس هوشمند و امنیت پایدار شعار امسال هفته ناجا است که این هوشمندسازی در حوزه های مختلف اجرایی شده و هرساله به این ظرفیت اضافه می شود و رویکردهای ما در بحث پلیس هوشمند، ارتقا سرمایه اجتماعی ناجا و رویکرد مردم پایه و ایجاد امنیت ذهنی و عینی است.

مقام ارشد انتظامی استان در ادامه تصریح کرد: هدف ما جلب اعتماد عمومی است که هرروز بیشتر می شود. ناجا با رویکرد آموزش همگانی، اطلاع رسانی، توانمندی ها و مأموریت های سازمانی در صدد است تا در طول سال معرفی پلیس در تراز انقلاب را توام با اقتدار و مهربانی به عرصه ظهور برساند.

سردار ابراهیمی اضافه کرد: برای رسیدن به پلیس تراز انقلاب و گام دوم به مولفه هایی نیاز داشتیم که یکی از مولفه ها هوشمندسازی است که موجب اجرای قانون و عدالت و تحکیم امنیت می شود.
ملاک فعالیت های ما در ناجا، فرمایشات مقام معظم رهبری است که اقتدار، پیچیدگی، امنیت، سلامت، به هنگام بودن، ارتباط متقابل، سرلوحه امور پلیس بوده است و طبق فرمایش مقام معظم رهبری، پلیس مقتدر باید هوشمند و سریع باشد که این امر در حال اجراست.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها