خبرهای داغ:
قرارگاه شهید مرتضی حسین پور جهت امداد رسانی به مناطق زلزله زده اندیکا توسط سپاه ولی عصر(عج)خوزستان و باحضور سردار باقری جانشین فرماندهی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان تشکیل شد
کد خبر: ۹۳۸۱۷۲۳
|
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲

به گزارش بسیج،سردار نعمت‌اله باقری، جانشین فرماندهی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ضمن اشاره به تشکیل قرارگاه شهید مرتضی حسین پور جهت امدادرسانی به مناطق زلزله زده اندیکا توسط سپاه ولیعصر(عج)خوزستان اظهار کرد: یکی از وظایف ذاتی سپاه و بسیج یاری‌رسانی به مردم است.

وی افزود: با توجه به زلزله‌ی روزهای گذشته در شمال‌شرق خوزستان و شهرستان اندیکا، بنابر دستور فرماندهی سپاه، تشکیل ستاد خدمات‌رسانی به مردم منطقه صبح امروز در دستورکار سپاه استان قرار گرفت.

جانشین فرماندهی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: انشالله فردا قرارگاه در محل زلزله و منطقه چلو با نام و یاد شهید مرتضی حسین‌پور که متعلق به مردم این منطقه است افتتاح خواهد شد.

باقری در تشریح خدمات این ستاد عنوان کرد: در گام اول، تهیه بخشی از اقلام و نیازمندی‌های اولیه به ویژه منابع ذخیره آب، بسته‌های غذایی، چادر و پتو انجام خواهد شد.

وی افزود: در گام دوم، بقیه نیازها تامین خواهد شد و هدف ما این است که قبل از فرا رسیدن فصل سرما بحث اسکان موقت این عزیزان در کنار کمک سایر دستگاه‌های دولتی از جمله هلال احمر، ستاد بحران و بنیاد مسکن نیز انجام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها