یادداشت؛

رشادت‌های نیروی انتظامی استمرار فرهنگ دفاع مقدس است

رشادت‌ها، سلحشوری‌ها و جانفشانی‌های نیروی انتظامی در برقراری امنیت، استمرار فرهنگ عاشورایی هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۳۸۲۰۱۶
|
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳

خبرگزاری بسیج: «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم/ هفته نیروی انتظامی یادآور تلاش‌ها، رشادت‌ها و مجاهدت‌های چند بعدی سلحشوران این نیروی همیشه در صحنه است.

نیروی انتظامی و پلیس به سبب سکانداری خدمت به مردم در عرصه‌های مختلف بخصوص ایجاد نظم و امنیت و برخورد با عوامل مخل آرامش، همواره مایه آرامش و اطمینان مردم و اقتدار جامعه بوده و در رصد و تحسین گروه‌های مختلف قرار دارد.

بخش زیادی از امنیت آحاد افراد جامعه مدیون حضور هوشمندانه نیروی انتظامی است که در کنار سایر قوا و تحت فرماندهی مدبرانه فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای، امنیت را به عنوان بسترساز تمامی فعالیت‌های اقتصادی، فرهنگی، علمی و ... فراهم می‌کنند و موجب امنیت، پویایی، رشد، تکامل و سرافرازی جامعه می‌شوند.

پرسنل سبزپوش و جان برکف نیروی انتظامی برای حفظ امنیتی که دستاورد خون مطهر شهدا و انقلاب شکوهمند اسلامی است، همواره در صحنه‌ها حاضر بوده و از جان خود گذشته اند تا دشمنان قسم خورده نظام اسلامی جرأت هیچگونه جسارتی به ولی نعمتان انقلاب نداشته باشند و از این روست که باب شهادت همواره به روی این دلیرمردان باز است.

نیروی انتظامی استان قم ۹۷ شهید در قالب ژاندارمری، شهربانی و کمیته انقلاب اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و ۲۲ شهید بزرگوار نیز در سال‌های پس از آن تقدیم نموده ضمن آنکه این نیرو مفتخر به حضور جمع زیادی از ایثارگران سرافراز نیز هست.

روحیه ایثار و شهادت که برگرفته از فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس است، همچنان در نیروی انتظامی جاری و ساری است و امیدواریم تحت عنایات باری تعالی و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، همچنان شاهد حضور پلیسی هوشمند و در تراز انقلاب اسلامی و مایه اقتدار باشیم.

یاد و خاطره شهدای والامقام استان قم بویژه شهدای نیروی انتظامی و بالاخص سردار شهید «جواد حاجی خداکرم» و دیگر شهدای این نیرو را گرامی می‌داریم و به ارواح مطهرشان درود می‌فرستیم.

ارسال نظرات