ساری-فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه بسیج یک سرمایه اجتماعی است و باید با مهارت آموزی این سرمایه اجتماعی را حفظ کرد، افزود: باید برای مهارت آموزی فرهنگ سازی و آن را در بین جوانان ترویج کرد.
کد خبر: ۹۳۸۲۰۴۴
|
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲
خبر
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، قرارگاه استانی مهارت آموزی کارکنان وظیفه در سپاه کربلا با حضور سردار سیاوش مسلمی فرمانده و سرهنگ پاسدار علی مهاجر معاون اجرایی سپاه کربلا با حضور هشت مدیرکل از جمله مدیر کل جهاد کشاورزی، مدیر کل فنی و حرفه‌ای رئیس هلال احمر، دفتر حمایت و سرمایه گذاری استانداری، مدیر کل اداره تربیت بدنی،   پیش از ظهر امروز در سپاه کربلا تشکیل و بین سپاه کربلا و ادارت کل 9 تفاهم نامه همکاری امضا و از سایت مهارت آموزی سربازان رونمایی شد.  
 
خبر
 
سردار سیاوش مسلمی در این جلسه،با اشاره به اینکه سپاه کربلا در عرصه های مختلف خدمت رسانی گسترده ای دارد، گفت: یکی از کارهای سپاه در زمینه اقتصادی ، این بوده است که سال 97 ، از 5 هکتار در منطقه بالادست هزار جریب،در حوزه کشاورزی طرح بهره وری گندم را با همکاری کارشناسان شروع کرد و در سال 98، به 50 هکتار، در سال 99 به 110 هکتار و در سال جدید به 2 هزار 17 هکتار رسیده است.
 
فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه خدمت به مردم در حوزه های مثل کشاورزی ،باعث رضایتمندی کشاورزان شده است، افزود: با هم افزایی ادارات میتوان بیشترین بهره روی را از مزارع داشت و مردم به صورت اصولی به کشت محصولات بپردازند.
 
ترویج فرهنگ مهارت آموزی در بین جوانان ضرورت امروز جامعه است
 
سردار مسلمی درادامه با تاکید براینکه مسئله آموزش و مهارت آموزی یک مسئله جدی است و باید آن را دنبال کرد، خاطرنشان کرد: دهکده اقتصادمقاومتی در سمسکنده ساری ، تمامی امکانات را برای مهارت آموزی مهیا کرده است.
 
فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه مهار آموزی سربازان به اخذ مدرک فنی و مهارتی منتج میشود، خاطرنشان کرد: در بخش دامپروری ، کار اصلاح نژادی گوسفند صورت گرفته و در بین دامپروران توزیع شده است.
 
سردار مسلمی با بیان کار آموزشی و مهارتی در سپاه خاطرنشان کرد: فعالیت سپاه در بخش های اقتصادی ، فقط به مهارت آموزی و خدمت به مردم به ویژه نیازمندان منتهی میشود.
 
ترویج فرهنگ مهارت آموزی در بین جوانان ضرورت امروز جامعه است
 
فرمانده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود به «ما می توانیم» هم اشاره کرد و یادآور شد: مهارت آموزی را باید نسل جوان فرا بگیرند.
 
سردار مسلمی با تصریح بر اینکه باید در بخش کشاورزی کارهای بزرگی انجام بگیرد، خاطرنشان کرد: مازندران بهترین منطقه آب و هوایی کشور و دنیا را دارد اما در حوزه بهره روی از محصولات در سطح پایین قرار داریم.
 
ترویج فرهنگ مهارت آموزی در بین جوانان ضرورت امروز جامعه است
 
فرمانده سپاه کربلا بیا اینکه بسیج یک سرمایه اجتماعی است و باید با مهارت آموزی این سرمایه اجتماعی را حفظ کرد، افزود: باید برای مهارت آموزی فرهنگ سازی و آن را در بین جوانان ترویج کرد.
 
سردار مسلمی با تاکید بر جذب جوانان متخصص و فنی کار در سازمان ها، خاطرنشان کرد: جذب افراد متخصص در بدنه سازمان ها سبب افزایش راندمان کاری می شود.
 
فرمانده سپاه کربلا تشکیل جلسات برای رفع موانع  اشتغال را ضروری دانست و یادآور شد: هم افزایی بین سازمان ها باعث تداوم کار موثر برای نسل آینده ساز است و ما نسبت به آینده جوانان وظایف و تکالیفی داریم که بخشی از آن درمهارت آموزی خلاصه شده است.
 
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها