نخبه بجستانی:

همه‌ این موفقیت ها را مدیون لطف خداوند متعال و دعای مادر هستم

خوشبختانه در همه این ۶ سال به مرحله مقدماتی استان صعود کرده و رتبه های من از اول تا چهارم متغیر بود. همچنین در دو سال اخر موفق به صعود به مرحله استانی شدم.
کد خبر: ۹۳۸۲۱۰۱
|
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۷

مرتضی فخار نخبه بسیجی در گفتوگو با خبرنگار بسیج مطرح کرد، دیپلم تجربی دارم و اکنون در حال تحصیل در مقطع کارشناسی آموزش کودکان با نیاز های ویژه هستم.


فخار افزود:از مقطع ابتدایی شروع به شرکت در مسابقات قرانی کردم و در رشته احکام صاحب رتبه های ممتاز در شهرستان شدم. و در مقطع متوسطه اول از همان ابتدا ( پایه هفتم ) در رشته نهج البلاغه از مسابقات قران عترت نماز شرکت کردم و این تجربه را تا اخرین پایه از مقطع متوسطه دوم ( پایه دوازدهم ) ادامه دادم.

نخبه بسیجی ادامه داد: خوشبختانه در همه این ۶ سال به مرحله مقدماتی استان صعود کرده و رتبه های من از اول تا چهارم متغیر بود. همچنین در دو سال اخر موفق به صعود به مرحله استانی شدم.

همچنین در مقطع متوسطه اول در المپیاد های ریاضی پایه های هفتم تا نهم شرکت کردم و حائز رتبه های دو رقمی استانی شدم که بهترین آن رتبه ۲۰ در پایه نهم بود.

وی ادامه داد: علاوه بر این ها، در ۴ سری از مسابقه تلویزیونی هوش برتر شرکت کردم. در نوروز ۹۷ به انتخاب کارگردان مسابقه جواز حضور یافتم و جزو ۱۶ نفر برتر قرار گرفتم. همچنین در فصل دوم از سری دوم مسابقه با شرکت ۱۲۸ شرکت کننده که در تابستان ۱۴۰۰ پخش شد، تا نیمه نهایی صعود کرده و جزو ۱۶ نفر برتر قرار گرفتم. در نیمه نهایی نیز در گروه خود دوم شده و متاسفانه از صعود به فینال باز ماندم

ایشان خاطر نشان کردند : در مجموع همه‌ این موفقیت ها را مدیون لطف خداوند تعالی و دعای مادر هستم و شکرگزار الطاف الهی میباشم

خبرنگار خبرگزاری بسیج، مصطفی درویش

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار