فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: سپاه پاسداران درصدد شکوفایی همه استعدادها در روستاها است و در تحقق این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نیست.
کد خبر: ۹۳۸۲۱۰۷
|
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی امشب در مراسم افتتاح کانال‌های آب‌بر کشاورزی دهستان ده‌پیر خرم‌آباد، با اشاره به اقدامات سپاه و بسیج سازندگی لرستان در زمینه جهش تولید، اظهار کرد: ما در سپاه تعهد احداث یک کیلومتر کانال آب‌بر در این منطقه را داشتیم، با این وجود با کمک مردم این مهم به سه کیلومتر رسید.

وی خاطرنشان کرد: با افتتاح کانال‌های آب‌بر، زمان رسیدن آب از سرچشمه به زمین‌های پایین‌دست بسیار کوتاه می‌شود، ضمن اینکه در این مسیر پرتی آب را نیز نخواهیم داشت.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از افتتاح ۲۰ کیلومتر کانال‌آب‌بر در روستاهای مختلف استان خبرداد و گفت: این‌گونه اقدامات، به جهش تولید و توسعه بخش کشاورزی کمک شایانی می‌شود.

کشکولی با بیان اینکه در نظام اسلامی مردم همه‌کاره هستند، افزود: خدمت به مردم بزرگترین آرمان و رسالت انقلاب اسلامی بوده و فدای ملت شدن آرزوی همه ما است.

وی به تلاش دشمن برای جلوگیری از پیشرفت و توسعه ایران اسلامی اشاره و تصریح کرد: سپاه پاسداران درصدد شکوفایی همه استعدادها در روستاها است و در تحقق این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ادامه داد: امسال ۵ میلیارد تومان برای احداث دهکده اقتصادمقاومتی به استان اختصاص داده شد که این اعتبار را برای کارهای جهش تولید هزینه خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات