برگزاري جشن پرواز بادبادک‌ها به مناسبت هفته ملی کودک در زنجان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و هیئت‌ورزش‌های همگانی به مناسبت هفته ملی کودک برنامه جشن پرواز بادبادک‌ها را برگزار خواهد کرد.
کد خبر: ۹۳۸۲۲۳۸
|
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاري بسيج زنجان؛کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و هیئت‌ورزش‌های همگانی به مناسبت هفته ملی کودک روز چهارشنبه ٢١مهرماه برنامه جشن پرواز بادبادک‌ها را در محل جاده گاوازنگ جنب نمایشگاه بین‌المللی کاسپین برگزار خواهد کرد.

 

برگزاري جشن پرواز بادبادک‌ها به مناسبت هفته ملی کودک در زنجان

 

کودکان در ویژه برنامه شاد و مفرح جشن بادبادک‌ها که با هماهنگی اداره‌کل کانون پرورش فکری استان زنجان صورت گرفته بود با خوشحالی شرکت کردند.

 

جشن بادبادک‌ها از برنامه‌های ویژه کانون پرورش فکری است که هر ساله در هفته ملی کودک به اجرا درمی‌آید و امسال نیز این برنامه طبق روال هر سال با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و حضور گسترده کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

 

کارگاه بادبادک‌سازی، کارگاه نقاشی از جمله کارگاه‌هایی خواهد بود که مربیان کتابخانه‌های سیار و کانون در این برنامه به مشتریان خاص خود عرضه خواهند کرد.

 

نکته جالب توجهی در این ویژه برنامه حضور والدین در کنار کودکان و نوجوانان خود خواهد بود که به یاد دوران بچگی، کودک درون خود را زنده ‌خواهند کرد و به شعار هفته ملی کودک با عنوان «حال خوش کودکی، حال خوش زندگی» تحقق خواهند بخشید.

 

ارسال نظرات