خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان همدان:

یکی از ارکان امنیت نظام، مشارکت مردم است

همدان-فرماندار شهرستان همدان گفت: 42 سال از عمر با برکت نظام جمهوری اسلامی سپری شده و تجربه ثابت کرده یکی از ارکان امنیت نظام، مشارکت مردم است که باید در عرصه‌های مختلف مدنظر باشد.
کد خبر: ۹۳۸۲۲۳۹
|
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدعلی محمدی در آیین تجلیل از عوامل انتظامی شهرستان همدان که به همت شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برگزار شد، ضمن تبریک هفته ناجا و با بیان اینکه این جلسه در راستای هم‌افزایی و قدردانی از عوامل انتظامی شهرستان صورت گرفته است، اظهار داشت: اگر دنبال امنیت پایدار و انتظام امور هستیم قاعده بر این است که این مهم به تنهایی به دست نمی‌آید و نیازمند مشارکت مردم است.

وی افزود: 42 سال از عمر با برکت نظام جمهوری اسلامی سپری شده و تجربه ثابت کرده است یکی از ارکان امنیت نظام، مشارکت مردم است که باید در عرصه‌های مختلف مدنظر باشد چراکه با اجبار و تحکم کارها پیش نمی‌رود.

فرماندار شهرستان همدان عنوان کرد: بخشی از مشارکت مردم بدنه جامعه و در قالب بسیج و پایگاه‌های مقاومت فراهم می‌شود و بخشی نیز از طریق ارتباط با معتمدین و استفاده از ظرفیت روحانیون در مناطق و کسبه‌ای که مردم آنها را قبول دارند، به دست می‌آید که نیروی انتظامی باید به آن توجه ویژه داشته باشد.

وی با بیان اینکه نکته مهم دیگر اشراف اطلاعاتی است، گفت: این امر نیز با روابط عمومی و ارتباط قوی فراهم می‌شود که باید در جامعه باشید چراکه این امر می‌تواند بسترساز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی برای شما باشد بنابراین ارتباط با جوامع هدف بسیار مهم است.

محمدی با بیان اینکه شهرستان همدان از نظر امنیت وضعیت خوبی دارد، تصریح کرد: مدیریت زمان نیز از دیگر مواردی است که همواره باید به آن توجه داشت تا به نتیجه مطلوب رسید.

وی در ادامه با تأکید بر مشارکت ادارات و سازمان‌ها به ویژه شرکت‌های خدمات‌رسان با نیروی انتظامی در تأمین مباحث مربوط به خود گفت: این همراهی و ارتباط دوسویه منجر به کاهش سرقت‌ها و رضایتمندی مردم که سرمایه ملی است، می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار