خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

دهمین «کنگره شعر فرهنگیاران سپاه» در همدان برگزار می‌شود

همدان-معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) همدان از برگزاری دهمین کنگره شعر فرهنگیاران در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۱۷۷۷
|
۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳

سرهنگ علی اکبر کریمپور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری دهمین «کنگره شعر فرهنگیاران سپاه» در همدان اظهار کرد: این کنگره به منظور استفاده از ظرفیت فرهنگیاران سپاه در توسعه، گسترش و تعمیق نشر معارف و فرهنگ اسلامی، حفظ و تقویت روحیه انقلابی و ولایی در سپاه و جامعه، و همچنین روایت پایداری مردم در مقابل ویروس منحوس کرونا برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری کنگره را شناسایی، جذب، توانمندسازی و بکارگیری ظرفیت فرهنگیاران شاعر سپاه عنوان کرد و گفت: این کنگره به همت معاونت فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه با مشارکت سازمان فرهنگی خانواده پاسداران، کانون وابستگان سپاه و دانشگاه حضرت بقیه الله(عج) برگزار می‌شود.

معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) همدان در تشریح محورهای اصلی کنگره بیان کرد: این کنگره در 6 محور اصلی «چیستی، چرایی و چگونگی معنویت در میان پاسداران و خانواده‌ها»، «چیستی، چرایی و چگونگی بصیرت دینی در میان پاسداران و خانواده‌ها»، «چیستی، چرایی و چگونگی روحیه انقلابی و جهادی در میان پاسداران و خانواده‌ها»، «نقش نماز در تولید قدرت نرم و اقتدار معنوی سپاه»، «رسالت پاسداران، تعالی و امنیت خانواده در گام دوم انقلاب اسلامی» و «فرزندآوری، محور سبک زندگی اسلامی ایرانی در خانواده» برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بخش ویژه کنگره بر محور «نقش معنویت در عرصه سلامت» برگزار می‌شود، اضافه کرد: در این بخش موضوعاتی همچون «روایت جهاد، پایداری و همدلی مردم در مقابله با کرونا»، «نقش معنویت در افزایش انگیزه کادر درمان و سلامت بیماران»، «روایت حماسه آفرینی سپاه و بسیج در عرصه مقابله با کرونا» و همچین «مدافعان و شهدای سلامت» برگزار می‌شود.

کریمپور با بیان اینکه کارکنان شاغل در سپاه اعم از عضویت‌های نظامی، کارمند، بسیجی ویژه، خرید خدمت و سربازان وظیفه می‌توانند در دهمین کنگره شعر فرهنگیاران سپاه شرکت کنند، افزود: همچنین خانواده‌های کارکنان و وابستگان سپاه همچون همسر و فرزندان نیز می‌توانند در این کنگره شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه علاقمندان برای شرکت در کنگره می‌توانند اشعار خود را تا تاریخ 20 آبان ماه ارسال کنند، یادآور شد: علاقمندان برای ارسال اشعار خود می‌توانند به روابط عمومی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در رده خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات