خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان:
همدان-معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت: نخستین همایش نماز سپاه انصار الحسین (ع) همدان 25 مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۸۲۴۶۸
|
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵

علی اکبر کریم‌پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: نخستین همایش نماز سپاه انصار الحسین (ع) همدان 25 مهر ماه سال جاری با حضور مسئولین استانی و 150 نفر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سخنران مراسم آیت‌اله شعبانی موثقی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان هستند، افزود: در حاشیه برگزاری همایش نمایشگاهی از دستاوردهای سپاه استان در حوزه نماز برپا می‌شود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه این همایش با هدف تکریم و تجلیل از خادمین نماز در سپاه استان برگزار می‌شود، گفت: هدف اصلی همایش پیامدسنجی و ارزیابی اثربخشی اقامه نماز در راستای تقویت قدرت معنوی سپاه است.

وی ادامه داد: این همایش با شعار «نماز نماد قدرت و اقتدار معنوی در سپاه» پیرامون 6 محور از قبیل هنر‌های تجسمی، هنرهای نمایشی، بخش ادبی، فضای مجازی و ایده‌های برتر برگزار می‌شود.

کریم‌پور یادآور شد: کارکنان شاغل در سپاه می‌توانند آثار خود را در حوزه نماز در 6 محور مشخص شده برای داوری در اجلاسیه نماز تهران که در پایان سال برگزار می‌شود به دبیرخانه همایش، معاونت روابط عمومی سپاه ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این همایش از 30 نفر از پاسدارانی که در موضوع نماز فعالیت ارزنده‌ای داشته‌اند با اهدای تندیسی تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات