علیمحمدی گفت: کادر بهداشت و درمان که شش ماه از تزریق واکسن دُز دوم آنها گذشته باشد و همچنین سطح آنتی بادی آنها پایین تر از حد انتظار باشد مشمول دریافت دُز سوم می شوند.
کد خبر: ۹۳۸۲۲۵۶
|
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ علی علیمحمدی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک در جمع خبرنگاران گفت: طی هفته جاری تزریق دُز سوم ویژه کادر بهداشت و درمان در استان مرکزی آغاز می شود.

وی افزود: در گام نخست، کادر بهداشت و درمان و احتمالا بیماران دارای ضعف ایمنی مانند بیماران سرطانی دُز سوم را دریافت می کنند.

وی تاکید کرد: کادر بهداشت و درمان که شش ماه از تزریق واکسن دُز دوم آنها گذشته باشد و همچنین سطح آنتی بادی آنها پایین تر از حد انتظار باشد مشمول دریافت دُز سوم می شوند.

علیمحمدی در ادامه خاطرنشان کرد: بسته به اینکه در نوبت اول و دوم فرد چه واکسنی را دریافت کرده است، دُز سوم تزریق می شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: با توجه به اینکه تعدادی از پرسنل هنوز واکسینه نشده اند پیگیری لازم صورت گرفته است و طی ابلاغیه ای مقرر شد که افراد در اسرع وقت اقدام به تزریق واکسن کنند.

وی در پایان گفت:  ۱۰ روز به افراد واکسینه نشده مهلت داده شد که سه روز دیگر فرصت برای تزریق دارند، اگر افراد در زمان مقرر اقدام به تزریق نکنند، قطعا شدت عمل و اجبار را لحاظ خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات