فرمانده سپاه کربلا:

رسانه‌های انقلابی مدافعان فرهنگی نظام هستند

ساری- فرمانده سپاه کربلابا اشاره به جنگ تبلیغاتی دشمن علیه کشور، افزود:رسانه‌های انقلابی مدافعان فرهنگی نظام هستند.
کد خبر: ۹۳۸۲۲۷۴
|
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶

باید از تولیدات رسانه ای جبهه انقلاب حمایت شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا بعدازظهر امروز با حضور در خبرگزاری تسنیم مازندران،با اشاره به نقش رسانه ها در رشد وپیشرفت کشور گفت: باید از جبهه انقلاب در عرصه رسانه حمایت های لازم صورت بگیرد.

سردار مسلمی هم افزایی بین جبهه انقلاب را لازم و ضروری دانست خاطرنشان کرد: امروز مسائل محتلفی در جهان به رسانه گره خورده و صحنه نبرد در مقابله با دشمن تغییر کرده است.

سردار مسلمی با تاکید بر اینکه رسانه های انقلابی مدافعان فرهنگی  نظام هستند، اضافه کرد: هرچه تعاملات و همکاری ها بین رسانه های انقلابی بیشتر باشد، سبب تحقق اهداف نظام و کشور خواهد شد.

باید از تولیدات رسانه ای جبهه انقلاب حمایت شود

محمدرضا پایدار مدیر خبرگزاری تسنیم مازندران نیز با قدردانی از فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تا خبرگزاری را به سمت فضای تصویری حرفه ای ببریم، افزود: در تلاش هستیم همکاری و تعامل خبرگزاری تسنیم با سپاه کربلا را بیشتر از گذشته کنیم.

پایدار اضافه کرد: ارسال خبر از سوی  روابط عمومی سپاه کربلا در حوزه سپاه به صورت مستمر  ادامه دارد و پشتیبانی های لازم نیز ازطرف  تسنیم صورت می گیرد.

مدیر خبرگزاری تسنیم مازندران در ادامه با تصریح به اینکه عرصه خبر عرصه خطرات و مخاطرات است، اضافه کرد: هرچند درعرصه خبر با مشکلاتی روبرو هستیم اما در تلاشیم تا اهداف رسانه ای را محقق کنیم .

پایدار با بیان اینکه جریان انقلابی گری در عرصه رسانه در مازندران ضعیف است، خاطرنشان کرد:باید تربیت خبرنگار انقلابی ، رسانه سازی و جریان سازی انقلابی را در دستور کار خود قرار دهیم.

مدیرخبرگزاری تسنیم مازندران به هم افزایی رسانه های انقلابی در مازندران تاکید کرد و گفت:باید یک جریان سازی منجسم انقلابی در مازندران شکل بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار