مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه چالوس با بیان اینکه جریان استعمار گر و مستکبربه دنبال بر هم زدن نظم اجتماعی است، ادامه داد: باید سواد رسانه‌ای که راهکار مقابله با دشمن در جنگ تبلیغاتی را افزایش داد
کد خبر: ۹۳۸۱۰۱۱
|
۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
افزایش سواد رسانه‌ای راهکار مقابله با جنگ تبلیغاتی دشمن است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مقری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان، سرهنگ اکبریان جانشین فرمانده سپاه ناحیه، سروان حمید رضا زال نژاد مسئول فضای مجازی و سروان مهدی سلطانیان مسئول روابط عمومی و جانشین فضای مجازی سپاه شهرستان چالوس از ۲۰ نفر از فعالان فضای مجازی و گردان سایبری شهرستان چالوس تقدیر بعمل آمد.
 
افزایش سواد رسانه‌ای راهکار مقابله با جنگ تبلیغاتی دشمن است
 
در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین مقری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان چالوس گفت: امروز یک پیام می‌تواند تاثیری سازنده بر زندگی یک فرد و یک جامعه داشته باشد ویک پیام می‌تواند تاثیری مخرب و ویران کننده برجای بگذارد.
 
حجت الاسلام مقری افزود: عرصه فضای مجازی نقطه تقابل تفکرات مختلف شده است و دشمنان برای رسیدن به اهداف خود دست به هوچیگری و سیاه نمایی می زنند.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالوس با بیان اینکه جریان استعمار گر و مستکبربه دنبال بر هم زدن نظم اجتماعی کشور‌های مورد هدف خود هستند، ادامه داد: باید سواد رسانه ای که راهکار مقابله با دشمن در جنگ تبلیغاتی را افزایش داد و در مقابل دشمن سرخم نکرد.
 
حجت الاسلام مقری در پایان سخنان خود تاکید کرد: بسیجیان با تکیه بر ایمان و اراده در تمامی رعصه ها حضوری فعال دارند و برای دفاع از انقلاب همچنان ایستادند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها