مسئول بسیج دانش آموزی سپاه کربلا در گفت و گو با بسیج:

نرم افزار فانوس،چراغ مهارت را برای دانش آموزان روشن کرد

ساری-مسئول بسیج دانش آموزی سپاه کربلا از رونمایی نرم افزار، کانال و بانک محتوایی فانوس خبر دادو گفت:هدف از تولید این نرم افزار کمک و ارتقای مهارت ها و توانمندی های آموزشی و تربیتی دانش آموزان است.
کد خبر: ۹۳۷۵۴۵۲
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیح از مازندران، در آغازین روز هفته دفاع مقدس و در آستانه شروع سال تحصیلی جدید دومین مرحله از پویش مومنانه و سراسری همکلاسی مهربان  به همت سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا، اداره کل آموزش و پرورش استان و سپاه ناحیه ساری با حضور سرهنگ پاسدار عسگر مجیدی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در جوار دو شهید گمنام و خوشنام حسینیه عاشقان کربلا مرکز استان برگزار شد.
 
نرم افزار فانوس،چراغ مهارت را برای دانش آموزان روشن کرد

جعفری  در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ساری، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس،از رونمایی نرم افزار، کانال و بانک محتوایی فانوس خبر داد و گفت: این بانک محتوایی با بیش از ۲ ترابایت محتوا در موضوعات ملی و مذهبی در قالب‌های متنوع رسانه‌ای برای دانش آموزان ابتدایی و معلمان طراحی شده است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا هدف از تولید این نرم افزار را کمک و ارتقای مهارت ها و توانمندی های آموزشی و تربیتی دانش آموزان برشمرد و افزود: این فرصتی برای خانواده ها است تا از تولیدات این نرم افزار برای اموزش فرزندانشان استفاده کنند.

به گفته جعفری  در مقطع ابتدایی، داستانک ،کلیپهای مختلف مرتبط با فضای درسی، مستندها، انیمیشن هابا موضوعات مختلف در دسترس دانش آموزان قرار میگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها