ساری-معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا خاطرنشان کرد: بسیج دانش آموزی در عرصه هاحضوری فعال دارد و هرجا که معیشت مردم دچار مشکل شده باشد ورود پیدا کرده و در کنار مردم قرار میگیرد.
کد خبر: ۹۳۷۵۴۴۳
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
بسیج دانش آموزی در حل مشکلات جامعه نقش پررنگی دارد
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، در آغازین روز هفته دفاع مقدس و در آستانه شروع سال تحصیلی جدید دومین مرحله از پویش مومنانه و سراسری همکلاسی مهربان با اهدای ۱۰۴۰۰ بسته کمک آموزشی،۴ هزار بسته بهداشتی، ۱۴۰۰ بسته معیشتی و ۲۰۰ سخت افزار آموزشی به دانش آموزان نیازمند به همت سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا، اداره کل آموزش و پرورش استان و سپاه ناحیه ساری با حضور سرهنگ پاسدار عسگر مجیدی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در جوار دو شهید گمنام و خوشنام حسینیه عاشقان کربلا مرکز استان برگزار شد.
 
سرهنگ مجیدی در این مراسم،ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس،با اشاره اینکه رشادت ها و مقاومت شهدا باعث  عزت و افتخار ایران اسلامی شده است،گفت: روزهای اول انقلاب ، شهدای در کنار حضرت امام (ره) انقلاب را به پیروزی رساندند و بعد از آن با هدایت حضرت امام(ره) دوران پرافتخار دفاع مقدس را در مقابل جبهه استکبار رقم زدند.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با بیان اینکه شهدا با هدایت حضرت امام (ره)  بسیج مستضعفین را شکل دادند، افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب بسیج پاره تن مردم است و همیشه در مشکلات پای کار مردم بوده است.
 
سرهنگ مجیدی در ادامه با اشاره به نقش بسیج دانش آموزی در دوران دفاع مقدس، ادامه داد: تعداد قابل توجهی از شهدا، دانش آموزان بودند  و حماسه های پرافتخاری را در دوران دفاع مقدس رقم زدند.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه در حال حاضر میدان دفاع از جنگ سخت به جنگ نرم ، تغییر پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: امروز هم بسیج دانش آموزی در عرصه ها حضوری فعال دارد و هرجا که معیشت مردم دچار مشکل شده باشد ورود پیدا کرده و در کنار مردم قرار میگیرد.
 
سرهنگ مجیدی با بیان اینکه امروز مردم ما  همانند دوران دفاع مقدس، با همدلی تهدید ها را به فرصت ها تبدیل می کنند، اضافه کرد: کمک های مومنانه بسیج دانش آموزی تداعی کننده کمک ها و پیشتیبانی همه صنوف  در دوران جنگ تحمیلی است.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه دانش آموزان آینده سازان انقلاب هستند، افزود: کمک های مومنانه دانش آموزان  در تاریخ ماندگار خواهد شد ، همان طوری که فداکاری های شهدای دانش آموزان در دوران دفاع مقدس ماندگار شد.
 
انتهای پیام/
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها