بسیج گزارش می‌دهد؛

اجرای عدالت آموزشی با راه اندازی سه پویش ملی / اهدای ۳۱۵ هزار لوازم التحریر اسلامی به دانش آموزان

ساری- به مناسبت ایام الله دهه فجر آئین سراسری نذر هوشمند و همکلاسی مهربان در قالب نهضت کمک‌های مومنانه به همت سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۹۸۳۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
اجرای عدالت آموزشی با راه اندازی سه پویش ملی / اهدای ۳۱۵ هزار لوازم التحریر اسلامی به دانش آموزان
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به مناسبت ایام الله دهه فجر آئین سراسری نذر هوشمند و همکلاسی مهربان در قالب نهضت کمک‌های مومنانه به همت سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا و با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران با هدف توزیع بیش از ۱۵۰۰۰ تبلت، ۱۰۰۰۰ لوازم التحریر و ۱۰۰۰ پوشاک با حضور دکتر باستان مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور، دکتر سعدی پورمدیر کل آموزش و پرورش مازندران و سایر مسئولین استانی در اردوگاه شهدای دانش آموز استان مازندران برگزار شد.
 

اجرای عدالت آموزشی با راه اندازی سه پویش ملی / اهدای ۳۱۵ هزار لوازم التحریر اسلامی به دانش آموزان

دکتر باستان در حاشیه این آئین در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ساری ضمن ایام الله دهه فجر، با اشاره به همکاری بسیج دانش آموزی با واحد فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اقدام به راه اندازی سه پویش ملی کرد، گفت: از بهمن ماه سال گذشته پویشی با عنوان مواسات و همدلی راه اندازی شد که مبلغ ۴۲ میلیارد تومان ارزاق معیشتی که تولید داخل بود؛ توسط تشکل‌های دانش آموزی و معلمان و مدیران به خانواده‌های دانش آموزان نیازمند اهدا شد.
 
به گفته مسئول بسیج دانش آموزی کشور در پویش دوم همکلاسی مهربان مبنی بر تامین نوشت افزار ایرانی اسلامی از تیرماه سال جاری تا ۲۲ بهمن امسال با اهدای ۳۱۵ هزار لوازم التحریر اسلامی ایرانی تحویل دنش آموزان شد.

دکتر باستان پویش سوم ملی را پویش نذر هوشمند معرفی کرد و افزود: ۴۰ هزار  تبلت و تلفن همراه  به دانش آموزان نیازمند با حفظ کرامت تحویل شد و  تا زمانی که این نیاز در بین دانش آموزان باشد این پویش هم ادامه دارد.
 
اجرای عدالت آموزشی با راه اندازی سه پویش ملی / اهدای ۳۱۵ هزار لوازم التحریر اسلامی به دانش آموزان
در ادامه دکتر سعدی پور هم در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ساری با اشاره به آموزش مجازی و استفاده دانش آموزان از تبلت و تلفن همراه گفت: در همان روز‌های اول ایام کرونا با همفکری و استفاده از ظرفیت‌های تشکل‌های دانش اموزی مخصوصا بسیج دانش اموزی این امر سبب شد که مجامع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار وارد عرصه شدند و ابزار‌های اموزشی موبایل و تبلت‌های آموزشی را برای دانش اموزان نیازمند تهیه کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان تاکید کرد: انچه که در این رزمایش مهم است ظرفیت بسیج دانش اموزی به عنوان یک ظرفیت بزرگ در تهیه لوازم مورد نیاز دانش آموزان موردتوجه قرار گرفته است.

در ادامه جعفری در گفت و گو  با خبرنگار بسیج در ساری  هم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با اشاره به  اینکه  به همت و حمایت مردم و دانش اموزان بسیجی، اتفاق بزرگ و منجسم در سطح کلان اتفاق افتاد، گفت: تمام دستگاها‌ها پای کار آمدند، و د راین مسیر خدمات بسیار ارزشمندی را ارئه کردند.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه کربلا افزود:در بحث شناسایی، تهیه و توزیع اقلام مورد نیاز دانش آموزان از ظرفیت خیرین استفاده کردیم تا بتوانیم بخشی از مشکلات مردم در مناطق کم برخوردار در رابطه با عدالت آموزشی را برطرف کنیم.

به گفته جعفری بسیج دانش آموزی در حال  اجرای عدالت آموزشی در زمان کرونا است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها