فرمانده سپاه کربلا با حضور در خبرگزاری فارس مازندران؛

دستاورد‌های سپاه باید به صورت هنرمندانه به اطلاع عموم برسد

ساری-فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه سپاه حامی رسانه های انقلابی است، گفت: دستاورد‌های سپاه باید به صورت هنرمندانه به اطلاع عموم برسد.
کد خبر: ۹۳۸۲۳۳۶
|
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷

دستاورد‌های سپاه باید به صورت هنرمندانه به اطلاع عمومی برسد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا عصر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس مازندران،با اشاره به اهمیت اخبار و نقش اطلاع رسانی رسانه ها، گفت:شفافیت در عرصه خبررسانی و آگاهی بخشی از مولفه های مهم در رسانه است.

سردار مسلمی با بیان اینکه دستاوردهای سپاه باید به صورت هنرمندانه به اطلاع عموم برسد، افزود: خبرنگاران پرتلاش با وجود همه مشکلات  همچنان در عرصه اطلاع رسانی دغدغه مند هستند.

دستاورد‌های سپاه باید به صورت هنرمندانه به اطلاع عمومی برسد

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه سپاه حامی رسانه های انقلابی است، ادامه داد: هرکشوری که از رسانه قوی برخوردار باشد، دارای قدرت در حوزه نرم است.

سردار مسلمی با تاکید بر اینکه قدرت نرم یکی از مولفه های کشورهای قدرتمند است، اضافه کرد: رسانه ها انقلابی برگ برنده نظام هستند.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اطلاع رسانی درست از خبرگزاری خاطرنشان کرد: اگر رسانه ها به حوادث و مسائل اجتماعی نگاه  تبینی داشته باشند، میتوانند در آگاهی بخشی افکار عمومی نقس بسزایی داشته باشد.

دستاورد‌های سپاه باید به صورت هنرمندانه به اطلاع عمومی برسد

سردار مسلمی به بکارگیری خبرنگاران فنی و تخصصی تاکید کرد و یادآور شد: خبرنگار حرفه ای در بخش های مختلف میتواند به عنوان یک لشکر، اثرگذار باشد.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه ما  رسانه شناس کم داریم، افزود: رسانه ها باید در مقابل جنگ تبلیغاتی دشمن ، از حدالت تدافعی در آمده و تولیدات خود را در جهت نفوذ افکار عمومی دنیا پیش ببرد.

دستاورد‌های سپاه باید به صورت هنرمندانه به اطلاع عمومی برسد

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار