مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان تهران گفت: مردمي بودن و حمايت عمومي از مجموعه انتظامي، نقطه قوت نيروي انتظامي است.
کد خبر: ۹۳۸۲۳۵۰
|
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸

  حجت الاسلام والمسلمین "مهدی ربانی" در نشست صمیمی با فرمانده انتظامی غرب استان تهران و ائمه جمعه شهرستان های غرب استان تهران با تبریک ماه ربیع الاول و  هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: همکاري و همراهي شهروندان در پيشگيري و كاهش انواع جرائم به خصوص سرقت بسيار اثرگذار است و اطلاعات مردمي بهترين کمک و مهم ترين اهرم نيروي انتظامي در كشف جرايم است.
وي رسالت نيروي انتظامي در برقراري امنيت و نظم جامعه را، رسالتي سنگين خواند و گفت: نيروي انتظامي به صورت علني و ميداني، امنيت را در جامعه برقرار مي کند و اگر مشکلي ايجاد شود، اين جان برکفان، سينه را سپر مي کنند و با مخلان امنيت درگير مي شوند که امري بسيار ارزشمند است.
دربانی با اشاره به اينکه رعايت و حفظ تقواي الهي، توصيه همه پيامبران بوده، افزود: تقوا، مردمي بودن، جلب اعتماد مردمي، سرمايه هايي است که مي تواند نيروي انتظامي را در رسيدن به اهدافش کمک کند.
مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران، اعتماد مردم به پليس را سرمايه اجتماعي و بزرگترين دستاورد نيروي انتظامي عنوان و تصريح کرد: مردمي بودن و حمايت عمومي از مجموعه انتظامي نقطه قوت نيروي انتظامي است.
حجت الاسلام والمسلمین ربانی با قدردانی از تلاش فرمانده انتظامی غرب استان تهران از برقراری نظم و امنیت در غرب استان تهران، خاطر نشان کرد: مأموران شريف نيروي انتظامي  علل خصوص پلیس غرب استان تهران، لباس خدمتگزاري به مردم را به تن کرده اند و براي امنيت و راحتي همه ما از آسايش و راحتي خود مي گذرند و شبانه روزي با مخلان امنيت جامعه مبارزه مي کنند.
خبرنگارشهریار/محمدرضا گودرزی

ارسال نظرات