فرمانده انتظامی استان در دیدار با امامان جمعه استان گفت: ائمه جمعه در افزايش همكاري مردم با پليس بسيار موثر هستند و می توانند در افزایش سرمایه های اجتماعی پلیس نيز نقش به سزایی داشته باشند.
کد خبر: ۹۳۸۲۳۵۲
|
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳

خبرنگارشهریار/محمدرضاگودرزی

همزمان با سومین روز از هفته ناجا، سردار "کیوان ظهیری" در نشست صمیمی با ائمه جمعه شهرستان های غرب استان تهران ضمن قدردانی از آنان، اظهار داشت: ائمه جمعه و روحانيون در پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي و كاهش جرايم نقش ويژه اي دارند و به دليل قدرت و فن بيان بيش تر از ساير اقشار جامعه مي توانند پيام هاي پيشگيرانه را تشريح كنند.
وی با اشاره به آمار و عملكرد سال1400 و مقايسه آن با مدت مشابه سال99و همچنین ارائه گزارشی از اقدامات پلیس در رابطه با طرح های انجام شده در غرب استان تهران، افزود: نيروي انتظامي تلاش دارد تا امنيت را به شکل مطلوب در جامعه حفظ كند که در این رابطه ائمه جمعه در افزايش همكاري مردم با پليس بسيار موثر هستند و می توانند در برقراری امنیت و افزایش سرمایه های اجتماعی پلیس نيز نقش به سزایی داشته باشند.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: الحمدلله ضریب امنیتی این استان در جایگاه خوبی قرار دارد و اساسا این مولفه بر حوزه نظم و امنیت استان اثرگذار است و به طور کل در این مناطق در حوزه کشف موادمخدر، سلاح، قاچاق و امور ترافیکی هم بسیار خوب عمل شده است و باید گفت همه این مولفه ها را مدیون همکاری و تعامل مسولان به ویژه روحانیون و ائمه جماعات گرانقدر هستیم.
سردار ظهیری در پایان خاطرنشان کرد: افتخار ما در مجموعه ناجا این است که مورد عنایت رهبری عزیز هستیم و ائمه جمعه به عنوان نمایندگان ایشان در سراسر کشور حامی و پشتیبان نیروها هستند و از دعای خیر این افراد بهره مند هستیم.
در حاشیه مراسم، فرمانده انتظامی استان از ائمه جمعه شهرستان های غرب استان تهران و فرماندهان و روسای انتظامی استان با تقدیم لوح تقدیر قدردانی کرد.

ارسال نظرات