استاندار مرکزی:

بیش از ۶۰ درصد از دانش آموزان واکسن کرونا را در استان دریافت کرده اند

آقازاده گفت: هم اکنون بیش از ۶۰ درصد از دانش آموزان واکسن کرونا را در استان دریافت کرده اند و خوشبختانه این آمادگی وجود دارد که در برخی از مقاطع بازگشایی مدارس را داشته باشیم.
کد خبر: ۹۳۸۲۵۶۳
|
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی در شورای آموزش و پرورش استان گفت: در زمینه واکسیناسیون دانش آموزان که از ابتدای شهریور ماه در استان مرکزی در حال انجام است با تلاش های انجام شده هم اکنون بیش از ۶۰ درصد از دانش آموزان واکسن کرونا را در استان دریافت کرده اند و خوشبختانه این آمادگی وجود دارد که در برخی از مقاطع بازگشایی را داشته باشیم.

آقازاده اظهار کرد: مهمترین شرط بازگشایی مدارس در کنار واکسیناسیون عمومی رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی است که معلمان و والدین نقش به سزایی در این راستا دارند.

وی ادامه داد: در زمینه بازگشایی مدارس فرمانداران مکلف هستند مصوبات ستاد استانی و شورای آموزشو مرورش را با جدیت انجام دهند و باید هماهنگی کامل بین استان و شهرستان باشد.

استاندار مرکزی افزود: از نیمه آبان سالجاری با هماهنگی لازم شاهد بازگشایی تدریجی مدارس استان خواهیم بود و البته این تصمیم بستگی به شرایط کرونایی استان و پیک احتمالی کرونا دارد که در روزهای آینده مشخص خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: واگذاری مهدهای کودک از بهزیستی به آموزش و پرورش با دستور مقام معظم رهبری کاملا حکیمانه رقم خورد که یکی از دلایل آن جلوگیری از سلیقه ای عمل کردن و پراکنده کاری است و البته دستگاه هایی که خودشان مهدکودک مدیریت می کنند باید با هماهنگی و نظارت آموزش و پرورش این کار را انجام دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات