خبرهای داغ:
زیراچی، از توزیع ۱۰۰ بسته گوشت قرمز به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی با همکاری مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران و گروه جهادی شهید فرهادی بسیج رسانه استان خبر داد
کد خبر: ۹۳۸۲۶۳۷
|
۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، فاطمه زیراچی مسئول امور بانوان مرکز تخصصی رسانه یاران استان از توزیع ۱۰۰ بسته گوشت قرمز به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی با همکاری مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران و گروه جهادی شهید فرهادی بسیج رسانه استان خبر داد و گفت: ارزش تقریبی مجموع این بسته‌ها بیش از ۱۰ میلیون تومان بود که در بین خانوار‌های نیازمند، بیماران صعب العلاج و ایتام تحت پوشش مرکز نیکوکاری توزیع شده است.


مسئول امور بانوان مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی افزود: همچنین هفته گذشته نیز ۱۰۰ سبد غذایی به ارزش ۳۰ میلیون تومان با همکاری مرکز نیکوکاری رسانه یاران و گروه جهادی شهید فرهادی در بین این خانواده‌های نیازمند توزیع کرده ایم.


وی از توزیع مجدد ۲۰۰ بسته تحصیلی و ۱۰۰ بسته غذایی در هفته آینده خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر طرح جمع آوری کمک برای خانواده‌های نیازمند بیرجند ادامه دارد و خیرین و نیکوکاران میتوانند با کمک به تهیه کیف، لباس، کفش و لوازم التحریر و مواد غذایی در این امر خیر ما را یاری کنند.


زیراچی با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۰۰ بیمار نیازمند صعب العلاج و ۳۰۰ خانواده نیازمند و ایتام تحت پوشش این مرکز نیکوکاری و گروه جهادی شهید فرهادی بسیج رسانه هستند، ادامه داد: این بیماران دغدغه‌ها و مشکلات فراوانی برای درمان دارند و بیشتر آن‌ها با مشکلات معیشتی روبه‌رو هستند و با این افزایش قیمت‌ها برای تأمین داروها، لوازم توانبخشی و کار‌های خدماتی نیازمند همراهی و حمایت خیران هستند.


مسئول امور بانوان مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی با بیان اینکه برخی از این بیماران نیازمند استفاده از پوشینه هستند، اضافه کرد: پوشینه در چند سال اخیر به شدت افزایش قیمت داشته است و هزینه‌های سنگینی را بر این خانواده‌ها تحمیل می‌کند.


وی در ادامه با اشاره به اینکه مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی از مهرماه سال ۹۸ راه‌اندازی شده است، گفت: این مرکز نیکوکاری زمینه مشارکت خیران را برای رفع نیاز خانواده‌های کم درآمد و بیماران صعب العلاج و ایتام را با اجرای طرح‌های مختلف فراهم کرده است و خیرین می‌توانند در این امور خداپسند مشارکت داشته باشند.


زیراچی در پایان ضمن قدردانی از خیرینی که همواره یاریگر نیازمندان هستند، خاطر نشان کرد: خیرین علاوه بر مراجعه به مرکز نیکوکاری رسانه یاران در استان برای اهدای کمک‌های غیرنقدی، می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۱۰۰۳۲ نیز کمک‌های نقدی خود را واریز کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها