خبرهای داغ:
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین؛

تجلیل از ۲۰ یاور وقف در همایش یاوران وقف استان قزوین

حجت الاسلام نوروزی گفت: همایش یاوران وقف با هدف ترویج این سنت حسنه و فرهنگ خیرخواهانه در استان قزوین برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۸۲۶۹۵
|
۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱

حجت الاسلام رضا نوروزی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، با اشاره به برگزاری همایش یاوران وقف در دهه وقف، بیان کرد: همایش یاوران وقف با هدف ترویج فرهنگ وقف در جامعه و تجلیل ازواقفان خیر در استان برگزار می شود. 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین با بیان اینکه شفافیت سازی اصل اساسی در هر کاری است، گفت: وقف انواع مختلفی دارد که بخشی مشمول درآمدزایی و به نام وقف منفعتی شناخته می شود و بخشی هم تربیتی و دینی است مانند ساخت مسجد است که به نام وقف انتفاع معروف است.
 
وی اظهار کرد: امسال همایش یاوران وقف استان قزوین بعداز وقفه ای یکساله به جهت شیوع بیماری کرونا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی پنجشنبه ۲۲ مهرماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۹ در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی با تجلیل از ۲۰ خادم، واقف، متولی موقوفات، امنا امامزادگان و بقاع متبرکه، رسانه برتر و یاوران وقف در حوزه های مختلف برگزار می شود.

وی در خصوص این همایش عنوان کرد: ارائه گزارش عملکرد سالانه، سخنرانی و مداحی به جهت تقارن با شب شهادت امام حسن عسگری(ع) و اجرای سرود اعم برنامه های این مراسم می باشد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار