تجدیدمیثاق مدیر سازمان بسیج کارمندان با آرمانهای شهدا در اولین روز کاری پس از انتصاب

زاهدان/ مدیر سازمان بسیج کارمندان سیستان و بلوچستان در اولین روز کاری پس از انتصاب با حضور در گلزار شهدای زاهدان با آرمانهای شهدا تجدید میثاق کرد.
کد خبر: ۹۳۸۲۷۱۱
|
۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در اولین روز کاری پس از انتصاب خود با حضور در گلزار شهدا با آرمانهای شهدا تجدید میثاق کرد.

سرهنگ پاسدار حسن نکویی در گلزار شهدای زاهدان که جمعی از فرماندهان پایگاه های ادارات کل نیز حضور داشتند گفت: ما برای صندلی‌های مسؤلیتی خون دادیم و باید جوابگوی خون‌های پاک شهدا باشیم.

وی با اشاره به اینکه ما هرروز در کنار شهدا هستیم افزود: امروز آمده ایم با شهدا عهد و پیمان ببندیم با قوت و قویتراز گذشته به آرمانهای شهدا عمل کنیم.

این مسئول با یادآوری این نکته که فرماندهان پایگاهها بازوان سازمان بسیج کارمندان می باشند ادامه داد: کادرسازی مناسبی در بسیج کارمندان با شناسایی افراد توانمند انجام شده که در ادارات کل نقش آفرین بوده اند.

گفتنی است سرهنگ پاسدار حسن نکویی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل بوده که روز گذشته با حکم فرمانده سپاه سلمان بعنوان مدیر سازمان بسیج کارمندان سیستان و بلوچستان منصوب شده است.

ارسال نظرات