خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان خبر داد

کمک ۲۱۰ میلیارد تومانی مردم همدان برای تامین بسته‌های معیشتی

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: طی یک سال گذشته مبلغی حدود ۲۱۰ میلیارد تومان توسط مردم برای تامین بسته‌های معیشتی کمک شده است که جای تقدیر دارد.
کد خبر: ۹۳۸۲۷۱۲
|
۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مظاهر مجیدی در آئین تجلیل از مدافعان سلامت استان همدان که به همت بنیاد علوی، سازمان بسیج دانشجویی و گروه جهادی شهید همدانی برگزار شد، ضمن تقدیر از سازمان بسیج دانشجویی اظهار داشت: باید از جامعه درمانی استان تشکر کنیم که در طی یک سال و نیمی که پشت سر گذاشته‌ایم شرایط سختی را متحمل شدند و زحمات زیادی کشیدند.

وی با بیان اینکه از جمله کسانی که در رأس کار هستند و کار آنها طاقت‌فرسا است، نیروهای خدماتی و کمک پرستار‌ها هستند، ابراز داشت: زیبایی کار آنها این است که همراه بیمار هستند و به او روحیه می‌دهند و این روحیه دادن بسیار موثر است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان افزود: بر خود وظیفه می‌دانم به عنوان خدمتگزار شما در سپاه از همه شما برای زحمات بی‌دریغ تشکر کنم.

وی با بیان اینکه شهید نواب صفوی از خدا فراهم شدن حکومت دینی و اسلامی را آرزو می‌کرد، گفت: شاید در طول تاریخ خیلی از بزرگان این آرزو را داشته‌اند که توفیق کار در زیر سایه ولایت و نظام اسلامی را داشته‌اند.

سردار مجیدی با تاکید بر اینکه امروز این مهم برای ما حاصل شده و خداوند عنایتی در حق ما کرده است که در سایه حکومت اسلامی زندگی می‌کنیم، تصریح کرد: ما باید این توفیق را برای خود نعمت بزرگ بدانیم و شکر این نعمت این است که بتوانیم کار کنیم.

وی بزرگ‌ترین کار برای نظام جمهوری اسلامی را ارائه خدمات به مردم که وارثان اصلی نظام هستند، دانست و گفت: چه خدماتی بالاتر از کار شما است که در گرفتاری‌های سخت مردم خدمت می‌کنید که بسیار با ارزش است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان عنوان کرد: اگر شما این نیت را داشته باشید که برای امیدواری مردم نسبت به نظام و حکومت کار می‌کنید بسیار مطلوب و عالی است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری خطاب به نیروهای سپاه مبنی بر اینکه ماموریت شما این است که خودسازی، جامعه سازی، دولت‌سازی و تمدن‌سازی کنید، عنوان کرد: ما باید انقلاب اسلامی را برای زمینه‌سازی ظهور حضرت ولیعصر(عج) فراهم کنیم که کار بزرگی است.

سردار مجیدی با بیان اینکه هر کس در هر جای این نظام کار می‌کند کار بزرگی انجام می‌دهد، افزود: مجموعه این کارها کار نظام است که اگر با این اعتقاد به این موضوع نگاه کنیم کار خود را زیبا می‌بینیم.

وی با بیان اینکه تمدن‌سازی شدنی است و در احادیث ما به آینده روشن نوید داده شده است، تصریح کرد: ما باید آینده را روشن ببینیم و برای زمینه‌سازی حکومت حضرت ولیعصر (عج) کار کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: با وجود اینکه این بیماری برای ما درد و رنج ایجاد کرده است، در کنار آن محاسنی هم دارد؛ لزوم حضور شخصی برای رفع و رجوع این اتفاقات بیشتر احساس شده که آن اعتقاد بزرگ ما است که به طور قطع اتفاق خواهد افتاد.

وی تاکید کرد: در نظام جمهوری اسلامی هر کس به وظیفه خود درست عمل کند برای تقویت نظام جمهوری اسلامی موثر است.

سردار مجیدی با بیان اینکه همه جا درگیر ویروس کرونا است و درد و رنج آنها فقط بیماری بود، گفت: کشور جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم درگیر این بیماری شد که مبارزه با این بیماری را بسیار سخت کرد به همین دلیل زیبایی کار مردم ما بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه با عارض شدن این بیماری مردم و گروه‌های جهادی تلاش کردند که از این مشکلات کم کنند، عنوان کرد: طی یک سال گذشته مبلغی حدود ۲۱۰ میلیارد تومان توسط مردم برای تامین بسته‌های معیشتی کمک شده است که جای دارد از مردم شریف استان و گروه‌های جهادی تشکر کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات