خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان:
همدان-مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان با تاکید بر اینکه باید در حوزه‌های علمیه مراقب جریان نفوذ باشیم، گفت: با توجه به فرمایشات امام خمینی (ره) بسیج باید برای تشکیل امت واحده تلاش کند.
کد خبر: ۹۳۷۶۲۷۳
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱
باید در حوزه‌های علمیه مراقب جریان نفوذ باشیمبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام محسن تیموری در مراسم ویژه هفته دفاع مقدس که در حوزه علمیه خواهران همدان برگزار شد، با اشاره به فرمایشات امام سجاد (ع) بعد از واقعه عاشورا مبنی بر اینکه ما به اندازه انگشتان دست محب نداریم، اظهار داشت: به دلیل کمبود نیرو فاجعه عاشورا رخ داد.

وی با بیان اینکه بین شیعه و محب تفاوت وجود دارد، تصریح کرد: دلیل اینکه دیدار حضرت ولیعصر (عج) از ما سلب شده این است که سرباز تربیت شده مکتب علوی و فاطمی کم داریم.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان با تاکید بر اینکه همه ائمه (ع) و بزرگان در صدد تشکیل دولت اسلامی بودند که موفق نبودند، گفت: امام خمینی (ره) به دلیل اینکه ادامه دهنده راه ائمه (ع) بود موفق شد جامعه اسلامی را تشکیل دهد و نیروی انقلابی تربیت کرد، که موجب پیروزی انقلاب اسلامی شدند.

وی با تاکید بر لزوم تربیت نیروی انسانی در تراز جامعه اسلامی، افزود: برای تحقق ظهور حضرت ولیعصر (عج) باید نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی را جذب و تربیت کنیم.

تیموری ابراز داشت: یکی از مکان‌هایی که در تربیت نیروی انسانی در تراز جامعه اسلامی حوزه علمیه به خصوص حوزه علمیه خواهران است.

وی با اشاره به اقشار مختلف بسیج و با بیان اینکه بسیج دانشجویی و بسیج طلاب در یک سطح هستند در حالی که بسیج طلاب به آن رشد مطلوب نرسیده است، عنوان کرد: امام خمینی (ره) آموزش مسائل اعتقادی نیرو‌های بسیجی را بر عهده بسیج طلاب تعریف کرده بود که محقق نشده است.

مسئول بسیج طلاب استان همدان با تاکید بر اینکه باید در حوزه‌های علمیه مراقب جریان نفوذ باشیم، بیان کرد: با توجه به فرمایشات امام خمینی (ره) بسیج باید برای تشکیل امت واحده تلاش کند.

وی با اشاره به اقدامات جهادی و انقلابی بسیج طلاب در بلا‌های طبیعی و بیماری کرونا ابراز داشت: این اقدامات قابل تحسین و برای دیگر اقشار الگو است.

تیموری با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۴۰۰ نفر با عنوان قرارگاه شهید مدنی در بیمارستان‌های استان همدان در حال خدمت هستند که ۲۰۰ نفر آن‌ها خانم هستند، عنوان کرد: هر کس در حال خدمت‌رسانی جان خود را از دست بدهد جایگاه شهید را دارد.

وی خاطرنشان کرد: طلاب همیشه در کار‌های جهادی باید پیشقدم باشند تا برای دیگران الگو باشند.

در پایان این مراسم از مادر شهید مدافع سلامت شهیده سیده زهرا موسوی ارفع به همت بسیج طلاب فاطمه الزهرا (س) حوزه علمیه الزهرا همدان تقدیر شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات