خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار:

امروز انقلاب اسلامی در جنگ نرم در مقابل تزویرهای شیطانی است

بهار-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بهار گفت: امروز اسلام و انقلاب اسلامی همچنان در جنگ نرم، جنگ فرهنگی و جنگ ارزش‌های اسلامی در مقابل تزویرهای شیطانی است که در قالب تبلیغات و رسانه‌های مسموم صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۹۳۷۵۱۵۶
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳

حجت الاسلام حبیب الله حمزه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و درود بر روح امام عظیم الشان انقلاب و شهدای هشت سال دفال مقدس اظهار کرد: در بهمن ماه سال ۱۳۵۷ تحولی عظیم، به قول امام (ره) معجزه الهی در تاریخ ایران و جهان اسلام رخ داد.

وی تصریح کرد: عظمت این انقلاب نه به این لحاظ است که عمر طولانی رژیم شاهنشاهی که مورد حمایت همه مستکبرین جهان بود را نابود کرد؛ بلکه این رژیم را با این همه جاه و جلال و دستگاه‌ها و سازمان‌های اطلاعاتی_جاسوسی ساقط کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه همه آنها معلول پیروزی عظیم‌تری بوده و آن پیروزی یک فکر، مکتب، ایدئولوژی و فرهنگ است،گفت: انقلاب اسلامی ایران در واقع پیروزی اسلام و غلبه یک تمدن بزرگ بر کفر جهانی بود که به اعتراف دشمنان انقلاب اسلامی یک زلزله‌ای در منطقه حساس و غرب آسیا به وقوع پیوست که قابل تحمل برای آنان‌ نبود و منافعشان به خطر افتاده بود.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان تمام تلاش و توطئه خود را برای نابودی آن به کار گرفتند تا بتوانند به زعم خودشان انقلاب را منحرف یا نابود کنند.

حمزه عنوان کرد: از جمله توطئه دشمن نفوذ افراد وابسته به خود در ارکان انقلاب، کودتا و تحریم، حمله به طبس و در نهایت حمله نظامی رژیم بعثی عراق به ایران بود که صدام به خاطر دارا بودن روحیه قدرت طلبی و سلطه‌گری بهترین گزینه برای آغاز یک جنگ تمام عیار علیه انقلاب اسلامی ایران بود.

وی یادآور شد: صدام به بهانه‌های واهی و در واقع پیاده کردن اهداف سلطه‌گرانه غرب، سرانجام در تاریخ 26 شهریور ۱۳۵۹ طی یادداشتی قرارداد ۱۹۷۵ الجزاير را لغو و در تاریخ 31 شهریور ۱۳۵۹ حمله سراسری خود را همزمان با حمله هوایی به مرزهای جمهوری اسلامی و مراکز حساس و نظامی و استراتژیک ایران اسلامی آغاز کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه صدام با ارزیابی که کرده بود می‌خواست چند روزه کار جمهوری اسلامی را تمام کند، افزود: عراق یک استراتژی جنگ سریع را طراحی کرده بود و طی ۴۸ ساعت به نزدیکی شهرهای مرزی رسید اما آنچه دشمن به آن توجه نکرده بود میزان فداکاری، ایثار مردمی و مقاومت عناصر بومی بود بنابراین استراتژی جنگ سریع به شکست انجامید، اما به دلیل حضور افراد لیبرال در رأس امور مثل بنی صدر و تحریم داخلی علیه مدافعان انقلاب و شهادت فرماندهان محلی و جوانان غیور در شهرهای مرزی، عراق توانست قسمت‌هایی از خاک ایران را تصرف کند.

وی تصریح کرد: مردم انقلابی به ویژه جوانان غیور ایران اسلامی به فرمان مقتدا و رهبر خود به جبهه‌ها روانه شدند و عملیات‌های بیت المقدس، فتح المبین، و الفجر، کربلای ۵ و... را آفریدند و حماسه‌ها، ایثارها و از خودگذشتگی‌هایی به جای گذاشتند که فقط آن‌ها را می‌توان در جنگ‌های صدر اسلام، کربلا و شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفایش دید.

حمزه گفت: آنچه باید به آن توجه کنیم این است که جنگ بین حق و باطل، مستکبران و مستضعفان از اول خلقت بوده اما نوع و روش و شیوه آن متفاوت بوده، امروز اسلام و انقلاب اسلامی همچنان در جنگ نرم، جنگ فرهنگی و جنگ ارزش‌های اسلامی در مقابل تزویرهای شیطانی است که در قالب تبلیغات و رسانه‌های مسموم صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: جوانان عزیز با بصیرت افزایی و اطاعت از فرمان ولی، باید تمام نقشه‌های دشمن حیله‌گر و مکار را نقش بر آب کنند تا به امید الهی پیروزی اسلام بر کفر جهانی و ظهور منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج) محقق شود و توفیق ادامه راه شهدا را داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات