وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون 68 میلیون دز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.
کد خبر: ۹۳۸۲۷۵۶
|
۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، بهرام عین اللهی، وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در جلسه مشترک شورای اداری شهرستان های لامرد و مُهر در سالن حافظ فرمانداری لامرد سخن می گفت با بیان اینکه مردم این دو شهرستان در تمامی صحنه های مهم انقلاب حضوری ماندگار و فعال داشته اند، اظهارداشت: امروز طی سفر به شهرستان های جنوبی استان فارس در جریان مشکلات اشتغال، راه، بهداشت و درمان و آب قرار گرفتیم و دولت تمام تلاش خود را برای حل مشکلات به کار خواهد گرفت.

وی افزود: البته پیش از سفر امروز هیئت دولت به استان فارس، نیز تمامی مشکلات موجود در سطح استان فارس و شهرستان ها مورد بررسی قرار گرفته بود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در تیرماه و مردادماه شاهد مرگ روزانه ۷۰۰ نفر از هموطنان عزیزمان براثر بیماری کرونا بودیم گفت: از دی ماه ۱۳۹۹ تا تیرماه ۱۴۰۰ تنها ۵ میلیون دوز واکسن تزریق شده است اما از مرداد ما سال جاری  تاکنون این رقم به ۶۸ میلیون دوز تزریق واکسن رسیده است.

عین اللهی اضافه کرد: از آنجایی که کرونا بسیاری از فعالیت ها را مختل نموده بود اما در تزریق واکسن در این مدت بسیار کوتاه تنها با مشارکت مردمی و شعار ما می توانیم تحقق پیدا کرد.

وی در خصوص مطالبه افزایش حقوق و مزایای پرستاران نیز بیان داشت: وزارت بهداشت با برقراری فوق العاده حقوق و مزایا موافق است و توسط سازمان برنامه ریزی و بودجه  بررسی خواهدشد.

ارسال نظرات