رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی:

شهادت کامل ترين درجه تعالي و رشد اعتقادي و ايماني و جلوه گر غايت قداست و شهامت انسان

حجت الاسلام و المسلمین " کریمیان" گفت: شهادت کامل ترين درجه تعالي و رشد اعتقادي و ايماني و جلوه گر غايت قداست و شهامت انسان به عنوان اشرف مخلوقات الهي است.
کد خبر: ۹۳۸۲۷۷۶
|
۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛  حجت الاسلام و المسلمین "فرضعلی کریمیان" در مراسم عطرافشانی مزار مطهر شهدا در ششمین روز از هفته ناجا با اشاره به اینکه شهیدان منادیان عزت و سربلندی هستند بیان داشت: از آن جا که عامل شهادت طلبي مؤمنان، عشق به خدا و شوق ديدار او و انجام دستورهايش براي تقرّب بيشتر به او و تقواي مطلوب او و محبّت و رحمت به بندگانش در دفاع از حقوق فطري و الهي آن ها و در يک کلمه، دفاع از انسانيت انسان ها است، شهادت طلبي، از مطلوب ترين و ارزشمندترين روحيات و ملکات فاضله انساني نزد خداي سبحان به شمار مي رود. 

وی فرهنگ ايثار و شهادت را مبين اوج ايمان، عبوديت و نماد کامل تحقق و والاترين ارزش معنوي و الهي در وجود انسان دانست و خاطر نشان کرد: شهادت کامل ترين درجه تعالي و رشد اعتقادي و ايماني و جلوه گر غايت قداست و شهامت انسان به عنوان اشرف مخلوقات الهي است. 

این مقام مسئول تصریح کرد: الگوهاي واقعي ما شهداء هستند و بر ما تکلیف است امنيتي را كه آنها با خون پاکشان براي ما به ارمغان گذاشتند، حفظ كرده و براي استقرار آن در جامعه تلاش مي‌كنيم. 

وی افزود: پايبندي به راه این عزیزان و قدم گذاشتن در اين مسير بايد در رأس امور قرار گيرد و ارج نهادن به اين بزرگواران و خانواده‌هايشان، موجب رشد روزافزون فرهنگ تلاش، ايثار در جامعه مي‌شود. 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به عنوان خدمتگذاران مردم و انقلاب، افتخار مي کنند که در اين مسير قدم برداشته و به دل، آرزوي شهادت و رسيدن به مقام و منزلت شهداء را دارند، زيرا شهادت راه و رسم مردان خداست و قدم در اين راه رسيدن به لقاء الهی مي باشد . 

حجت الاسلام کریمیان در ادامه گفت: دشمن به وسیله ابزارهای فرهنگی، نفوذ شایعه پراکنی و بهره گیری از ابزارهای ارتباطی پیشرفته افکار، اعتقادات و ارزش های جامعه هدف را نشانه گرفته و با ایجاد تردید، ناامنی و یأس در باورها و ارزش ها سعی می کند، خود را پیروز میدان نشان داده و از جامعه هدف تصویری شکست خورده و مأیوس به نمایش بگذارد. 

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: بدیهی است در این شرایط و با این اوصاف شناسایی به موقع توطئه دشمن و شناساندن این توطئه به آحاد جامعه و ایجاد بصیرت و پیش بینی راهکارهای مؤثر مقابله ای، دشمن را در رسیدن به اهداف پلید ناکام خواهد گذاشت.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار